Avto.info
Iskalnik: Model:

Ford ranger 2.0 ecoblue 157 kW 4x4 stormtrak

Nevihta pred zatišjem

  • Posebna serija rangerja stormtrak je posrečena kombinacija prestiža in terenske superiornosti
  • To je še zadnja priložnost nakupa cenovno ugodnejšega rangerja, ki je že dobil naslednika
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 22. junij 2023

Čeprav je ford ranger že vrsto let kralj scene poltovornjakov na slovenskem trgu, je pri številnih zares prepoznaven postal šele s prihodom ekstremne izvedbe raptor. No, za večino uporabnikov je vsakdanjiku še vedno bolj naklonjena klasična izvedba rangerja. Je tudi občutno cenejša, še posebej trenutno, ko se v kratkem obeta prihod novega modela.

Kot se za modele v odhodu spodobi, gre tudi aktualni ranger ven z nadpovprečno bogatim paketom opreme. Testni primerek je nosil »nevihtno« oznako stormtrak, ki poleg delavskih osnov pozna tudi prestiž in uglajen, malce nastopaški slog. Na daleč opazna rdeča barva karoserije je rezervirana za to izvedbo, tako kot živo rdeč vstavek v maski. Posebnost sta atraktivno oblikovan varnostni lok nad kesonom in električno pomični rolo, ki ga tu kupci dobijo serijsko.

Električno pomični rolo je del serijske opreme izvedbe stormtrak.


V notranjosti ponuja nadpovprečen prestiž, ki vključuje usnjene sedeže, okrasne šive na armaturni plošči in več ali manj vso drugo opremo iz rangerjeve ponudbe. Kljub temu dvomov o zmogljivosti ni. Nosilnost ene tone namreč brez težav podpira dvolitrski turbodizel s 157 kilovati (213 KM). Dvojno prisilno polnjen stroj je bil sprva razvit za raptorja, nato je napredoval še v rangerja. Ukazuje mu serijski 10-stopenjski samodejni menjalnik, ki je sicer lepo odziven in učinkovit, a vsake toliko postreže s preveč odločnim delovanjem.

Razmere zadnjih let na avtomobilskem trgu so poskrbele, da kupčij ob izteku življenjske dobe modelov praktično ne srečujemo več. Nevihtni ranger je atraktivna izjema, ki jo velja izkoristiti.
 

Ford ranger 2.0 ecoblue 157 kW 4x4 stormtrak
 Vozilo in motor terenski poltovornjak (pick-up), 4 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1.995 ccm, 157 kW (213 KM) pri 3.750/min, 500 Nm pri 1.500–2.500/min; Menjalnik: samodejni, 10-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: preizkus ni bil opravljen.
  Velikost:  5.359 x 1.977 x 1.848 mm; Medos. razdalja: 3.220 mm; Pnevmatike: 265/60 R18; Masa/nosilnost: 2.379/891 kg; Keson: 1.575 x 1.560 x 541 mm.
  Največja hitrost:  180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,0 s; Poraba goriva (WLTP): 10,7 l/100 km; Povprečje na testu: 10,3 l/100 km; Izpust CO2: 281 g/km.
  Cena:  osnovni model (ranger 2.0 ecoblue 157 kW 4x4 wildtrak): 49.120 €, testno vozilo: 52.940 €; Ford Summit Motors, d. o. o., Ljubljana.
atraktiven videz, terenske zmogljivosti, pogon okrnjena uporabnost kesona brez napak

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.