Ford ranger 2.0 ecoblue 157 kW 4x4 stormtrak
Nevihta pred zatišjem
- Posebna serija rangerja stormtrak je posrečena kombinacija prestiža in terenske superiornosti
- To je še zadnja priložnost nakupa cenovno ugodnejšega rangerja, ki je že dobil naslednika
Četrtek, 22. junij 2023
Čeprav je ford ranger že vrsto let kralj scene poltovornjakov na slovenskem trgu, je pri številnih zares prepoznaven postal šele s prihodom ekstremne izvedbe raptor. No, za večino uporabnikov je vsakdanjiku še vedno bolj naklonjena klasična izvedba rangerja. Je tudi občutno cenejša, še posebej trenutno, ko se v kratkem obeta prihod novega modela.
Kot se za modele v odhodu spodobi, gre tudi aktualni ranger ven z nadpovprečno bogatim paketom opreme. Testni primerek je nosil »nevihtno« oznako stormtrak, ki poleg delavskih osnov pozna tudi prestiž in uglajen, malce nastopaški slog. Na daleč opazna rdeča barva karoserije je rezervirana za to izvedbo, tako kot živo rdeč vstavek v maski. Posebnost sta atraktivno oblikovan varnostni lok nad kesonom in električno pomični rolo, ki ga tu kupci dobijo serijsko.
Električno pomični rolo je del serijske opreme izvedbe stormtrak.
V notranjosti ponuja nadpovprečen prestiž, ki vključuje usnjene sedeže, okrasne šive na armaturni plošči in več ali manj vso drugo opremo iz rangerjeve ponudbe. Kljub temu dvomov o zmogljivosti ni. Nosilnost ene tone namreč brez težav podpira dvolitrski turbodizel s 157 kilovati (213 KM). Dvojno prisilno polnjen stroj je bil sprva razvit za raptorja, nato je napredoval še v rangerja. Ukazuje mu serijski 10-stopenjski samodejni menjalnik, ki je sicer lepo odziven in učinkovit, a vsake toliko
postreže s preveč odločnim delovanjem.
Razmere zadnjih let na avtomobilskem trgu so poskrbele, da kupčij ob izteku življenjske dobe modelov praktično ne srečujemo več. Nevihtni ranger je atraktivna izjema, ki jo velja izkoristiti.
Ford ranger 2.0 ecoblue 157 kW 4x4 stormtrak |
Vozilo in motor: terenski poltovornjak (pick-up), 4 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1.995 ccm, 157 kW (213 KM) pri 3.750/min, 500 Nm pri 1.500–2.500/min; Menjalnik: samodejni, 10-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: preizkus ni bil opravljen. |
Velikost: 5.359 x 1.977 x 1.848 mm; Medos. razdalja: 3.220 mm; Pnevmatike: 265/60 R18; Masa/nosilnost: 2.379/891 kg; Keson: 1.575 x 1.560 x 541 mm. |
Največja hitrost: 180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,0 s; Poraba goriva (WLTP): 10,7 l/100 km; Povprečje na testu: 10,3 l/100 km; Izpust CO2: 281 g/km. |
Cena: osnovni model (ranger 2.0 ecoblue 157 kW 4x4 wildtrak): 49.120 €, testno vozilo: 52.940 €; Ford Summit Motors, d. o. o., Ljubljana. |
![]() |
atraktiven videz, terenske zmogljivosti, pogon |
![]() |
okrnjena uporabnost kesona |
![]() |
brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- Ford
- Ranger
- stormtrak
- test