Avto.info
Iskalnik: Model:

Škoda karoq 1.5 TSI DSG sportline

Po meri družine

  • Karoq je s kompaktnimi merami lepo obvladljiv, zlahka opravlja družinske naloge
  • Kombinacija 1,5-litrskega bencinskega motorja in dvosklopčnega menjalnika je za to velikost avtomobila smiselna izbira
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 24. oktober 2024

Približno pred letom dni smo prvič preizkusili prenovljenega karoqa (AF283). Takrat smo različico style označili za vsestransko uporabno in prilagodljivo, a s tudi razmeroma zadržano zunanjo obliko. Vtis precej spreminja oprema sportline, katere ime izdaja, da gre za športno navdihnjeno različico po videzu in nekoliko manj pri vsebini.

Navzven je karoq sportline nekoliko bolj vpadljiv, pa ne le zaradi serijskih 18-palčnih platišč, pač pa zaradi večbarvnih površin karoserije, ki ima pri drugih izvedbah po spodnjem robu precej širok pas črne plastike in v lakirano črno obarvanih okrasnih elementov. Moramo priznati, da je učinek precej udarnejši ob izbiri kake druge barve, a tudi v beli avtomobil ni neopazen.

V notranjosti je duh športnosti prav tako prisoten, saj sta serijsko vgrajena športna sprednja sedeža, medtem ko ima volan tri krake namesto dveh. Na splošno se tudi v takšnem karoqu voznik in potniki hitro počutijo domače. Ergonomija je znamki primerno odlična, upravljanje na volanu s klasičnimi in vrtljivima gumboma je razumljivo, edino pri osrednjem zaslonu bi si želeli bližnjic s klasičnimi in ne kapacitivnimi gumbi. Smo pa veseli, da bližnjice sploh so! Med dobre plati tega modela spet uvrščamo prostorno kabino z mnogimi dobro premišljenimi odlagalnimi mesti, pa tudi solidno odmerjen 521-litrski prtljažnik.

Športnost je tu bolj za oči, sicer je takšen karoq udoben, prostoren in ustrežljiv družinski avtomobil.


Izvedba sportline se v vožnji izkaže z nekoliko tršim podvozjem, a je avtomobil še vedno nagnjen k udobju. Prilagodljivost omogoča opcijsko dinamično uravnavanje podvozja (DCC) v kombinaciji z možnostjo izbire voznih načinov. Temu se je odlično prilegala tudi pogonska izbira 1,5-litrskega tubobencinskega motorja in 7-stopenjskega dvosklopčnega samodejnega menjalnika. Če je ta motor v večjih modelih le sprejemljiva vstopna različica, pa karoqa s svojimi 110 kW (150 KM) lepo požene z mesta. Dober občutek daje tudi hitro delovanje menjalnika, ki pozna tako varčno in mehko pretikanje kot hitro odzivanje. Občasno priganjanje je poskrbelo, da prav skromne porabe nismo beležili, a smo s povprečjem 7,6 litra vseeno lahko kar zadovoljni. To je celo pol litra manj, kot nam je uspelo z ročnim menjalnikom.

Paket sportline ne prispeva le k športnosti, pač pa ponuja tudi nekaj drugih opremskih nadgradenj, ki pa se na koncu seveda poznajo pri ceni. Ta je od edine različice (selection) višja za kar tri tisočake in pol.
 

Škoda karoq 1.5 TSI DSG sportline
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1.498 ccm, 110 kW (150 KM) pri 5.000/min, 250 Nm pri 1.500/min; Menjalnik: samodejni z dvojno sklopko, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  210 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,9 s; Poraba goriva (EU): 6,2 l/100 km; Povprečje na testu: 7,6 l/100 km; Izpust CO2: 140 g/km.
  Največja hitrost:  223 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,5 s; Poraba (EU): 7,8/4,5/5,7 l/100 km; Povprečje na testu: 7,3 l/100 km.
  Cena:  osnovni model (1,5 TSI selection): 30.206 €, testno vozilo: 37.146 €; Porsche Slovenija, d.o.o., Ljubljana.
prostornost, ergonomija, motor cena brez napak

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.