Ekskluzivno
V velikem slogu
Kiina ponudba električnih modelov se širi zunaj okvira športnih terencev. V prihodu sta limuzina in model bolj okusu po evropskih kupcev. Imenoval se bo EV4, v salone pa bo prispel sredi prihodnjega leta.
Ponedeljek, 9. december 2024
O okusih naj se ne bi razpravljalo. A v resnici ni tako. O tem gotovo razpravljajo avtomobilski proizvajalci, ki produktne načrtne prilagajajo ne samo tehnološkim zahtevam posameznih trgov, temveč tudi željam in okusu kupcev. Res je, da so športni terenci všeč praktično vsem, globalni modeli pa omogočajo poenostavitev proizvodnje, ki je ključna za zmanjševanje stroškov, toda obstaja še kakšna izjema. To so modeli, ki jih oblikujejo v dveh različicah, in sicer s klasičnim, daljšim zadkom, ali pa s krajšim, kombilimuzinskim. Ti so zaradi bolj dinamičnega videza in bolj praktičnega prtljažnika priljubljeni zlasti pri evropskih kupcih.
V dveh različicah bo nastajal tudi EV4, Kiina prva limuzina, zasnovana na namenski platformi za električna vozila E-GMP skupine Hyundai, na kateri so nastali že EV6, EV9 in EV3, pa tudi ioniq 5 in 6. Ob limuzini bo prostor tudi za petvratno izvedbo, ki smo si jo s fotoilustracijo zamislili na podlagi zamaskiranih testnih mul. Kombilimuzina z zaobljenim zadkom s poudarjenim integriranim spojlerjem bo merila manj kot 4,50 metra v dolžino in bo v določenih potezah spominjala na EV3, ki ima zadek v kombilimuzinskem slogu, pa čeprav je športni terenec.
Več o Kiinem električnem novincu pa v aktualni številki naše tiskane izdaje (AF 304)