Ekskluzivno
V deželi hiperšportnikov
Po enem letu smo se vrnili v slovenski kraj, kjer nastajajo super … , pardon hiperavtomobili. V podjetju Tushek so nam ekskluzivno razkrili svoje načrte, med drugim za priključni hibrid sz več koz 1.100 kilovati (1.500 KM). S popolnoma novo zasnovo v dirkaškem duhu zdaj ciljajo na imena, kot so Bugatti, Pagani in Koenigsegg.
Ponedeljek, 17. julij 2023
Minilo je približno eno leto, odkar smo v Pesnici pri Mariboru obiskali edinega slovenskega proizvajalca superšportnikov in začutili, kako diha majhna in zagnana ekipa z izkušenim nekdanjim dirkačem Aljošo Tuškom na čelu. V zraku smo začutili strast, ljubezen do dirkanja in vztrajnost, brez katere v tem svetu ni uspeha. Takrat smo od blizu spoznali in se zapeljali s hibridnim superšportnikom TS900, ki se je za razliko od večine drugih rodil kot pravi dirkalnik.
In zdaj smo se vrnili tja, v njihovo svetišče, v delavnico, kjer se zdi, kot bi bili v eni od garaž med dirko v Le Mansu. To smo občutili že ob našem prvem obisku, ko nam je Aljoša s sodelavci nakazal, da pripravljajo nekaj čisto novega, nekaj, s čimer bodo postavili nova merila in svoje delovanje postavili na višjo raven. In ta duh smo občutili tudi tokrat in dobili vpogled v prihodnost znamke, v kateri bodo superšportnike zamenjali hiperšportniki.
Kot pove izvršni direktor podjetja Tushek (CCO), Dragos Gheorghiu, so TS900 racer pro uporabili kot testno mulo za dokončanje razvoja in piljenje zadnjih detajlov njihovega e-pogonskega sklopa ter ga tako pripravili za serijsko proizvodnjo in uvedbo na trg. A to še zdaleč ni vse. Medtem so tri leta intenzivno razvijali tudi novo družino modelov, v katerih bo lahko njihov pogonski sklop pokazal neprimerljive zmogljivosti, predvsem pa prilagodljivost, ki omogoča uporabo v širokem naboru različnih modelov.
Prvi bo hiperšportni priključni hibrid. To je najbolj poseben in futurističen avtomobil, ki smo ga videli v zadnjih letih. To je hiperavtomobil, ki bo na kilogram mase ponujal 1,2 »konjske moči«.
Več o njem in več o novi nastajajoči družiini Tushkovih ekstremnih modelov pa v dvojni poletni številki Avto fokusa (AF 288-289).