Avto.info

Renault megane RS 2.0T 265 red bull RB7

Ta megane ti da krila!

Renault megane RS 2.0T 265 red bull RB7: Ta megane ti da krila! Renault megane RS 2.0T 265 red bull RB7: Ta megane ti da krila! Celostna podoba, ob kontrastnih rumenih dodatkih na črni karoseriji, vključuje še Red Bullov logotip na vratih, dirkaško šahovnico na strehi in rdeče zavorne čeljusti, ki se neuspešno skrivajo za platišči v mat črni barvi.

Celostna podoba, ob kontrastnih rumenih dodatkih na črni karoseriji, vključuje še Red Bullov logotip na vratih, dirkaško šahovnico na strehi in rdeče zavorne čeljusti, ki se neuspešno skrivajo za platišči v mat črni barvi.

Oblikovno povsem običajna notranjost je popestrena z rumenimi varnostnimi pasovi in rumenimi šivi na volanskem obroču.

Oblikovno povsem običajna notranjost je popestrena z rumenimi varnostnimi pasovi in rumenimi šivi na volanskem obroču.

Seveda ne manjkajo niti posebna glava prestavne ročice ter ploščica z zaporedno številko omejene serije.

Seveda ne manjkajo niti posebna glava prestavne ročice ter ploščica z zaporedno številko omejene serije.

Serijsko sta vgrajena odlična športna sedeža Recaro.

Serijsko sta vgrajena odlična športna sedeža Recaro.

Renault megane RS 2.0T 265 red bull RB7: Ta megane ti da krila! Renault megane RS 2.0T 265 red bull RB7: Ta megane ti da krila!


Po nabriti različici trophy (AF151) je Renault pripravil še (prav tako na 500 vozil omejeno) serijo megana RS, ki obeležuje uspešno sodelovanje z moštvom formule 1 Red Bull. Ob estetskih dodatkih, med katerimi izstopajo predvsem karoserijski deli v kričeče rumeni barvi, ga odlikujejo tehnični bombončki, ki še dodatno poudarjajo njegov dirkaški značaj.

Na eni strani ponuja športni način vožnje, ki sprosti divjih 265 konjičev, na drugi pa sistem start & stop skrbi za brzdanje porabe porabe.


Vgrajeno ima podvozje cup, ki je trše in za 10 milimetrov nižje kot pri običajnem RS-u, serijsko pa premore tudi mehansko zaporo diferenciala HLSD. To mu zagotavlja odlično lego in fantastično vodljivost. V ovinkih se zdi, da kar praska asfalt in gre točno tja, kamor ga usmerimo. Ob normalnem načinu vožnje njegov dvolitrski tlačno polnjeni stroj ponuja 184 kilovatov (250 KM) in 340 Nm največjega navora, na voljo pa je tudi športni način, ki sprosti še dodatnih 15 konjičev in 20 Nm navora. Obenem se občutno poveča odzivnost stopalke za plin in zakasni vklop sistema ESP. Za najbolj izkušene ne manjka niti možnost popolnega izklopa elektronskih pomagal. A za izkoristek zmogljivosti, ki jih ponuja športni način, potrebujemo prazno cesto ali, še bolje, varno dirkališče. V gostejšem prometu si z njim namreč ne moremo kaj veliko pomagati, saj je njegovo delovanje že kar malce preveč odrezavo in sunkovito.

Posebnost omejene serije je tudi serijsko vgrajeni sistem stop & start, ki po tovarniških podatkih zagotavlja, da v mešanem ciklu porabi le 7,5 litra neosvinčenega bencina na sto kilometrov oziroma sedem decilitrov manj kot običajni megane RS. A tudi nekoliko bolj realnih 11,1 litra testnega povprečja je povsem sprejemljiv rezultat.
 

Renault megane RS 2.0T 265 red bull RB7
 Vozilo in motor kombilimuzina, 3 vrat, 5 sedežev; Motor: 4-valjni vrstni, bencinski, vgrajen spredaj prečno, dve odmični gredi v glavi, štirje ventili na valj, turbopolnilnik; Prostornina: 1998 ccm; Vrtina in gib: 82,7 x 93,0 mm; Kompresijsko razmerje: 8,6 : 1; Največja moč: 195 kW (265 KM) pri 5500/min; Razmerje mase in moči: 7,1 kg/kW (5,2 kg/KM); Največji navor: 360 Nm pri 3000–5000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; Zavore: spredaj hlajene kolutne (340 mm), zadaj kolutne (290 mm); Elektronska podpora: ABS z EBD; Število zvezdic EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4299 x 1848 x 1435 mm; Medosna razdalja: 2636 mm; Pnevmatike: 235/40 R18; Masa/nosilnost: 1387/448 kg; Prtljažnik: 344/991 l.
  Največja hitrost:  255 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6 s; Poraba (EU): 9,8/6,2/7,5 l/100 km; Povprečje na testu: 11,1 l/100 km; Izpust CO2: 174 g/km.
  Cena:  osnovni model (2.0T 265): 28.480 evrov, cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 31.790 evrov, z dodatno opremo: 33.680 evrov; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
videz, vozne lastnosti, zmogljivosti pomanjkanje odlagalnih prostorov, samodejni menjalnikpretrdo podvozje za vsakdanjo uporabo, preglednost nazaj brez napak

 

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.