Renault megane RS 2.0T 265 red bull RB7
Ta megane ti da krila!



Celostna podoba, ob kontrastnih rumenih dodatkih na črni karoseriji, vključuje še Red Bullov logotip na vratih, dirkaško šahovnico na strehi in rdeče zavorne čeljusti, ki se neuspešno skrivajo za platišči v mat črni barvi.

Oblikovno povsem običajna notranjost je popestrena z rumenimi varnostnimi pasovi in rumenimi šivi na volanskem obroču.

Seveda ne manjkajo niti posebna glava prestavne ročice ter ploščica z zaporedno številko omejene serije.

Serijsko sta vgrajena odlična športna sedeža Recaro.


Po nabriti različici trophy (AF151) je Renault pripravil še (prav tako na 500 vozil omejeno) serijo megana RS, ki obeležuje uspešno sodelovanje z moštvom formule 1 Red Bull. Ob estetskih dodatkih, med katerimi izstopajo predvsem karoserijski deli v kričeče rumeni barvi, ga odlikujejo tehnični bombončki, ki še dodatno poudarjajo njegov dirkaški značaj.
Na eni strani ponuja športni način vožnje, ki sprosti divjih 265 konjičev, na drugi pa sistem start & stop skrbi za brzdanje porabe porabe.
Vgrajeno ima podvozje cup, ki je trše in za 10 milimetrov nižje kot pri običajnem RS-u, serijsko pa premore tudi mehansko zaporo diferenciala HLSD. To mu zagotavlja odlično lego in fantastično vodljivost. V ovinkih se zdi, da kar praska asfalt in gre točno tja, kamor ga usmerimo. Ob normalnem načinu vožnje njegov dvolitrski tlačno polnjeni stroj ponuja 184 kilovatov (250 KM) in 340 Nm največjega navora, na voljo pa je tudi športni način, ki sprosti še dodatnih 15 konjičev in 20 Nm navora.
Obenem se občutno poveča odzivnost stopalke za plin in zakasni vklop sistema ESP. Za najbolj izkušene ne manjka niti možnost popolnega izklopa elektronskih pomagal. A za izkoristek zmogljivosti, ki jih ponuja športni način, potrebujemo prazno cesto ali, še bolje, varno dirkališče. V gostejšem prometu si z njim namreč ne moremo kaj veliko pomagati, saj je njegovo delovanje že kar malce preveč odrezavo in sunkovito.
Posebnost omejene serije je tudi serijsko vgrajeni sistem stop & start, ki po tovarniških podatkih zagotavlja, da v mešanem ciklu porabi le 7,5 litra neosvinčenega bencina na sto kilometrov oziroma sedem decilitrov manj kot običajni megane RS. A tudi nekoliko bolj realnih 11,1 litra testnega povprečja je povsem sprejemljiv rezultat.
Renault megane RS 2.0T 265 red bull RB7 |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 3 vrat, 5 sedežev; Motor: 4-valjni vrstni, bencinski, vgrajen spredaj prečno, dve odmični gredi v glavi, štirje ventili na valj, turbopolnilnik; Prostornina: 1998 ccm; Vrtina in gib: 82,7 x 93,0 mm; Kompresijsko razmerje: 8,6 : 1; Največja moč: 195 kW (265 KM) pri 5500/min; Razmerje mase in moči: 7,1 kg/kW (5,2 kg/KM); Največji navor: 360 Nm pri 3000–5000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; Zavore: spredaj hlajene kolutne (340 mm), zadaj kolutne (290 mm); Elektronska podpora: ABS z EBD; Število zvezdic EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4299 x 1848 x 1435 mm; Medosna razdalja: 2636 mm; Pnevmatike: 235/40 R18; Masa/nosilnost: 1387/448 kg; Prtljažnik: 344/991 l. |
Največja hitrost: 255 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6 s; Poraba (EU): 9,8/6,2/7,5 l/100 km; Povprečje na testu: 11,1 l/100 km; Izpust CO2: 174 g/km. |
Cena: osnovni model (2.0T 265): 28.480 evrov, cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 31.790 evrov, z dodatno opremo: 33.680 evrov; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
![]() |
videz, vozne lastnosti, zmogljivosti |
![]() |
pomanjkanje odlagalnih prostorov, samodejni menjalnikpretrdo podvozje za vsakdanjo uporabo, preglednost nazaj |
![]() |
brez napak |