Abarth 500e
Ko ta škorpijon piči, tudi strese!
Električni fiat 500 je končno dobil tudi strupenega brata, za katerega so poskrbeli pri Abarthu. To je prvi električni abarth, filozofija za njegovim nastankom pa je bila enaka kot pri vsakem drugem.
Sreda, 23. november 2022
Napis Abarth na avtomobilu praviloma pomeni, da je dodatno navit in prilagojen na vseh tistih področjih, ki lahko vplivajo na vozno dinamiko. Živo rumen abarth 500e ima zato zmogljivejši elektromotor, ki zmore 114 kilovatov (155 KM) in kar 235 Nm največjega navora, kar zadošča za pospešek do stotice v le sedmih sekundah. Če se to ne zdi dober rezultat, ga na pravo mesto postavi dve sekundi slabši dosežek običajne različice.
Baterijski sklop s kapaciteto 42 kWh je enak kot pri fiatu 500e, a podatka o dosegu Abarth ni razkril, bo pa ta verjetno nekoliko skromnejši kot 321 km običajne izvedbe. Polnjenje baterije sicer lahko poteka z največjo močjo 85 kW, kar seveda velja za uporabo enosmernega toka.
Ne le, da zmore več, ampak je avtomobil tudi temeljito optično dodelan, tako navzven, kjer ga krasita spojler in difuzor na zadku in kar 18-palčna platišča, medtem ko je notranjost zaznamovana s športnim volanskim obročem in posebno lepotno oblogo armaturne plošče. V kategorijo lepotnih dodatkov lahko štejemo tudi generator zvoka, ki lahko simulira zvok športnega modela 695. Abarth 500e bo na voljo tako v klasični trivratni izvedbi kot s pomično platneno streho, medtem ko različice z dodatnimi vrati 3+1 v najavi niso omenjali.