Veliki šef skupine Fiat, Sergio Marchionne, je razkril načrte za prihodnost znamk pod Fiatovim okriljem, ki pa ne prinašajo nič dobrega za Lancio.
Ponedeljek, 13. januar 2014
V intervjuju za italijanski dnevnik La Repubblica je Marchionne povedal, da se bodo pri Fiatu osredotočili na zgornji del ponudbe njihovih malčkov, ki vključuje pando in družino modelov 500. Obenem pa bodo opustili cenejše masovne modele ter modele srednjega razreda.
Restrukturacija bo bolj boleča za Lancio, pri kateri se bodo odpovedali vsem posvojenim chryslerjevim modelom, ohranili pa bodo le delto in ypsilon na italijanskem trgu. Glede na to, da novih modelov ne bodo razvijali, bo to najverjetneje pomenilo konec za klasično italijansko znamko.
Na drugi strani je Marchionne zanikal govorice o morebitni prodaji Alfe Romeo Nemcem. Alfa bo tako ostala čistokrvna italijanska znamka, v katero bo skupina v naslednjih letih vložila največ sredstev in napora. Avtomobili športnega srca naj bi bili tako namesto ameriške deležni celo Ferrarijeve tehnike.
Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec
Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov Novice
VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo
Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran Novice
Kaj ženske ljubijo
Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto Novice
To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende
Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas Novice
To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka
Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma Novice
CLA teče tretji krog
Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn Novice
Uporaba piškotkov na naši spletni strani
Pravna podlaga
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Kaj so piškotki?
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
2. Izkustveni piškotki
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
3. Funkcionalni piškotki
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
4. Oglasni ali ciljani piškotki
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.
Nadzor piškotkov
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.