Lancia ypsilon
Ypsilon najprej elegantno, nato tudi športno
Lancia je uradno predstavila novo generacijo modela ypsilon, ki zamenjuje predhodnika po kar 13 letih. Predstavlja se s posebno začetno električno izvedbo cassina, sledili bodo blagi hibrid in dinamični HF s 177 kilovati (240 KM).
Četrtek, 15. februar 2024
Gre za malce več kot štiri metre dolg avtomobil, ki tako z merami kot s silhueto kaže tehnično sorodnost z opel corso in peugeotom 208 iz skupine Strellantis. Sprednji del namesto klasične Lanciine maske krasijo tri osvetljene letvice in napis lancia na pokrovu motorja. Na zadnjem delu imajo glavno vlogo okrogle luči, ki v spomin prikličejo legendarni stratos.
Močan značaj kaže tudi notranjost, kjer najdemo armaturno ploščo z dvema zaslonoma in sredinsko konzolo v obliki mizice. Slednjo so oblikovali pri poznani italijanski pohištveni hiši Cassina in med drugim vključuje površino za brezžično polnjenje mobilnih telefonov. Vmesnik multimedijske naprave S.A.L.A., ki v italijanskem jeziku pomeni dnevna soba (sala), med drugim omogoča delovanje prek govornih ukazov. Občutek sedenja v dnevni sobi pa izvedba cassina pričara tudi s sedeži, ki so izdatno oblazinjeni in odeti v moder žamet.
Izvadbo cassina, ki bo omejena na 1.906 primerkov, poganja električni sklop s 115 kilovati(156 KM) moči in baterijo s kapaciteto 54 kilovatnih ur, ki omogoča 403 kilometre dosega po meritvenem ciklu WLTP. Na voljo bodo tudi bencinske različice z blagohibridno tehnologijo v izvedbah a 74 ali 100 kilovati (100 ali 136 KM). Prihodnje leto bo sledila športna električna izvedba HF, ki bo, tako kot pred nekaj dnevi predstavljeni abarth 600e, zasnovana na prenovljeni platformi EMP, imenovani perfo-eCMP in bo ponujala 177 kilovatov moči (240 KM).