Avto.info

Ferrari SF90 XX stradale in spider

Prvi cestni ferrari z oznako XX

SF90 XX je dirkaško nastrojen priključni hibrid, ki zmore več kot tisoč “konjev” in sme tudi na cesto.

Petek, 30. junij 2023

Ena od glavnih lastnosti ekstremnega modela iz Maranella, ki sta pravzaprav dva, saj gre za kupejevsko izvedbo stradale in izvedbo zgoraj brez, imenovano spider, je možnost uporabe tako na stezi kot na cesti. Ferrarijevi modeli z oznako XX, ki jih poznamo od  leta 2005, so namreč do zdaj bili namenjeni le dirkaški uporabi.

Pogonski sklop sestavljajo sredinsko nameščen štirilitrski V8 s 586 kilovati (797 KM) moči in trije elektromotorji (po eden na sprednjih kolesih ter eden med bencinskim motorjem in menjalnikom), ki skupaj zmorejo 171 kilovatov (233 KM). Skupna moč tako znaša 757 kilovatov (1.030 KM), kar je 30 ”konjev” več kot pri običajnem SF90. To so dosegli z različnimi izboljšavami bencinskega stroja, med drugim z novimi bati in s poliranjem sesalnega sistema.

Spremenjene so nastavitve hibridnega sistema, ki lahko kratkotrajno zagotovi dodatno moč, nadgrajen je tudi osemstopenjski dvosklopčni menjalnik, ki je prevzel logiko delovanja dirkalnika ferrari daytona SP3. Za zanesljivo zaviranje so novincu namenili sistem ABS evo iz modela 296 GTB. Pospešek do stotice traja le 2,3 sekunde, končna hitrost pa znaša 320 kilometrov na uro. Dodelano podvozje je nekoliko trše kot pri klasičnem SF90.

Seveda so se v Maranellu zelo natančno posvetili tudi aerodinamiki in estetiki svojega novega ekstremnega avtomobila. Namenili so mu številne aerodinamične elemente, med drugim, prvič po modelu F50 iz leta 1995, fiksni zadnji spojler. Ta denimo zagotavlja 530 kilogramov potisne sile pri hitrosti 250 kilometrov na uro, medtem ko zadnji usmerjevalnik zagotovi 45 kilogramov. Vsi ti deli so strogo iz ogljikovih vlaken in omogočajo, da skupna masa avtomobila ne presega 1.560 kilogramov.

Notranjost krasijo tehnični materiali in ogljikova vlakna, popolnoma nova pa sta sedeža s cevnim okvirjem prav tako iz ogljikovih vlaken.

Tako kot se za posebne ferrarije spodobi, bo proizvodnja modela SF90 XX omejena. Model stradale bodo izdelali v 799 primerkih, medtem ko bo spiderjev le 599.

Za prvega bo treba Italiji odšteti 770 tisoč evrov, za drugega pa 850 tisočakov.

Oddaj komentar

EU bo uvedla do 38-odstotne carine na kitajske avtomobile, Tesla bo deležna posebne obravnave

Kitajskim električnim vozilom, uvoženih v Evropo, od prihodnjega meseca grozijo do
Novice

Volkswagen zdaj za razvoj motorjev z notranjim zgorevanjem namenja 60 milijard evrov

Jasno je, da prehod na električno mobilnost ne bo tako hiter, kot si je predstavlja
Novice

Prenova avtoceste brez zapore? Ja, tudi to je možno - Švicarji imajo genialno rešitev!

Vzdrževanje avtocest ne gre brez delnih zapor ali vsaj zoženja pasov. To pogosto p
Novice

Ko te v hrbet sune več kot tisočglava konjenica

Porscheji nedvomno spadajo med največje športne ikone na štirih kolesih. Skozi č
Novice

Velik upad prodaje električnih avtomobilov v Nemčiji in rast prodaje bencinskih ter dizelskih avtomobilov

Poročilo, ki ga je objavil nemški Zvezni urad za motorna vozila (KBA), kaže
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.