Avto.info

Ferrari purosangue Pogea racing

Doping za čistokrvnega žrebca iz Maranella

Prvi štirivratni ferrari in prvi SUV te znamenite znamke za nekatere enostavno ni dovolj poseben. Predelovalec Pogea racing je model purosangue zato temeljito predelal v podivjano zverino.

Torek, 21. november 2023

Ime purosangue (čistokrvni) je Ferrari za svojega prvega SUV-a uporabil namenoma, saj je želel poudariti, da gre, kljub navideznemu protislovju, vseeno za pravi, čistokrvni primerek iz Maranella. Poganja ga 6,5-litrski V12, ki zmore 533 kW (725 KM), pri čemer se moč prenaša na k vsem štirim kolesom. Čeprav gre za izjemno ekskluziven avtomobil, pa so na svetu tudi tisti, ki želijo z njim še nekoliko bolj izstopati. Tem je ustregel tuner Pogea racing, kjer so nič hudega slutečemu Ferrarijevemu žrebcu dali vbrizgali veliko dozo steroidov.

Začne se že z drastično spremenjeno zunanjostjo, kjer je bil preoblikovan sprednji odbijač z dodatnimi zračniki na straneh, stranski profil vozila ima podaljške blatnikov s parom stranskih škrg, na zadnjem delu pa kraljujejo štiri sredinsko postavljene izpušne cevi, da je s tem ustvarjen prostor za večji difuzor. Uporaba ogljikovih vlaken je seveda izdatna, vključno s strešnim spojlerjem, ki je morda še najbolj diskreten dodatek od vseh. Nič kaj sramežljiva pa ni izbira platišč, kjer lahko kupci sicer izbirajo »skromni« 22-plačni set ali pa si privoščijo kar 24-plačna kolesa zadaj in palec manjša spredaj. Oboja so proizvod znamke Jules.

Pri takšnem videzu je prav, da so se lotili tudi motorja, katerega moč je zrasla na kar 611 kW (831 KM). Ob tem je treba dodati, da pri predelovalcu trenutno še čakajo na odobritev TÜV, nato pa bodo začeli s proizvodnjo. O notranjosti, za katero verjamemo, da bo prav tako spektakularna, pa za zdaj še niso izdali nobene informacije.

Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije

Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do�
Novice

Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili

Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč
Novice

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.