Avto.info

Toyota C-HR

Drzna toyota zdaj tudi z vtičnico

Toyota je razkrila drugo generacijo modela C-HR, ki bo na voljo v treh hibridnih in prvič tudi v priključnohibridni izvedbi z 223 “konji”.

Torek, 27. junij 2023

Novi C-HR nadaljuje zgodbo svojega predhodnika in se pohvali z drznim oblikovanjem, ki ga označujejo ostre linije in razmeroma majhne steklene površine. S 4,36 metra dolžine in 1,83 metra širine je za tri centimetre krajši in za tri širši od modela, ki ga bo zamenjal.

Za izdelavo notranjosti so uporabili še enkrat več recikliranih materialov, začenši s plastiko PET, iz katere so denimo izdelane plastenke in ribiške mreže. Poleg tega so namesto živalskega uporabili usnje umetnega izvora.

Nova armaturna plošča s proti vozniku usmerjeno sredinsko konzolo vključuje 31,2-centimetrski (12,3-palčni) zaslon namesto klasičnih merilnikov ter 20,3 oziroma 31,2-centimetrski (8 oziroma 12,3-palčni) zaslon multimedijske naprave, ki med drugim prinaša brezžično povezljivost s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay. Ob tem bo na voljo tudi aplikacija Toyota MyT, s katero bo mogoče prek pametnega telefona upravljati določene funkcije avtomobila na daljavo.

Na voljo bodo hibrid z 1,8-litrskim bencinskim motorjem s skupno močjo 103 kilovate (140 KM), ki doseže stotico v 9,9 sekunde ter končno hitrost 170 kilometrov na uro, hibrid z dvolitrskim bencinarjem, ki s 146 kilovati (198 KM) pospeši do stotice v 8,1 sekunde in doseže 180 kilometrov na uro ter njegova izvedba, ki z dodatnim elektromotorjem ponuja enako moč, a zagotavlja štirikolesni pogon. Slednja za sprint od 0 do 100 kilometrov na uro potrebuje 7,9 sekunde.

Na izbiro bo tudi priključni hibrid s skupno močjo 164 kilovatov (223 KM), ki z baterijo s kapaciteto 13,8 kilovatne ure in toplotno črpalko obljublja do 66 kilometrov vožnje na elektriko. Ob tem do stotice potrebuje le 7,4 sekunde, porabi le 0,9 litra na 100 kilometrov in izpusti le 19 gramov ogljikovega dioksida na kilometer (po meritvenem ciklu WLTP).

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.