Avto.info

Poudarek na hibridnih vozilih

Tudi Volkswagen opušča popolnoma električno strategijo: Razlogov ne skrivajo

Vodstvo koncerna Volkswagen prihodnosti ne vidi več zgolj električne. Po mnenju predstavnikov se je treba bolj osredotočiti na priključne hibride.

Petek, 24. maj 2024

V Evropi je prehod na elektromobilnost najbolj podpiral Volkswagen, predvsem njegov nekdanji šef Herbert Diess, ki je javno občudoval Elona Muska. Z njim se je fotografiral, vozil v teslah in leta 2021 o njem pisal, kako velika in briljantna oseba je. Prav tako ni skrival svojih ambicij, da bo iz Volkswagna naredil evropsko Teslo. In za to vizijo je žrtvoval tudi nekatere ključne modele nemške znamke, saj je bil globoko prepričan, da bodo kupci namesto njih kupovali električne avtomobile.

V zadnjih letih je Volkswagen vložil na stotine milijard v obnovo tovarn za proizvodnjo električnih avtomobilov in gradnjo novih, v tovarne baterij in celo v nahajališča surovin. Predstavljal je en električni avtomobil za drugim in trenutno ponuja ID.3. ID.4., ID.5, ID.7 in ID.Buzz v različnih karoserijskih izvedbah. Toda povpraševanje ni več tako veliko, kot so pričakovali. Slepa vera v električne avtomobile in njihovo promocijo, spori s sindikati in kronične težave s programsko opremo so Herberta Diessa nazadnje stali položaja. Zamenjal ga je Oliver Blume iz Porscheja, ki na električne avtomobile ne gleda tako nekritično.

Medtem ko je nekdanji šef Volkswagna pred tremi leti samozavestno izjavil, da je "bitka končana in da so električni avtomobili zmagali" ter trdil, da za Evropo ni druge alternative, danes njegov naslednik veliko bolj ponižno govori o spremembi strategije. To je jasno potrdil tudi vodja znamke Volkswagen Thomas Schäfer. Trenutna širitev portfelja priključnohibridnih vozil je po njegovih besedah ​​ena od glavnih prioritet znamke Volkswagen, saj si kupci "tovrstnega vozila želijo tako v Evropi kot na Kitajskem".

Ohlajeno povpraševanje po električnih avtomobilih ni le problem pri Volkswagnu, ampak praktično pri vseh znamkah, ki vlagajo v električne avtomobile. Ford bo, na primer, letos porabil približno od 5 do 5,5 milijarde dolarjev za razvoj električnih avtomobilov, izvršni direktor Jim Farley pa je izjavil, da je bila "stava na električne avtomobile napaka" in si ne želi več takšnih "neumnih" vizij. Mercedes je pred nekaj dnevi objavil, da odpoveduje razvoj nove platforme za luksuzne električne avtomobile in da namerava motorjem z notranjim zgorevanjem zagotoviti daljšo življenjsko dobo.

Vodja Stellantisa Carlos Tavares je sredi aprila izjavil, da elektromobilnost ni edina univerzalna rešitev za prihodnost. "Morali bi se odmakniti od dogmatičnega razmišljanja, kjer ena velikost ustreza vsem," je dejal Tavares med dogodkom Freedom of Mobility Forum. 

Oddaj komentar

EU bo uvedla do 38-odstotne carine na kitajske avtomobile, Tesla bo deležna posebne obravnave

Kitajskim električnim vozilom, uvoženih v Evropo, od prihodnjega meseca grozijo do
Novice

Volkswagen zdaj za razvoj motorjev z notranjim zgorevanjem namenja 60 milijard evrov

Jasno je, da prehod na električno mobilnost ne bo tako hiter, kot si je predstavlja
Novice

Prenova avtoceste brez zapore? Ja, tudi to je možno - Švicarji imajo genialno rešitev!

Vzdrževanje avtocest ne gre brez delnih zapor ali vsaj zoženja pasov. To pogosto p
Novice

Ko te v hrbet sune več kot tisočglava konjenica

Porscheji nedvomno spadajo med največje športne ikone na štirih kolesih. Skozi č
Novice

Velik upad prodaje električnih avtomobilov v Nemčiji in rast prodaje bencinskih ter dizelskih avtomobilov

Poročilo, ki ga je objavil nemški Zvezni urad za motorna vozila (KBA), kaže
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.