Avto.info
Iskalnik: Model:

Fiat 500C 1.4 16V lounge

Tisti pravi fiat 500

Fiat 500 v kabrioletski izvedenki se s platneno streho morda še najbolj zvesto opira na svojega slavnega predhodnika iz petdesetih let prejšnjega stoletja. Prvič smo ga, v kombinaciji s turbodizelskim motorjem, preizkusili že lani, tokrat pa smo ga pod drobnogled vzeli v kombinaciji z močnejšim bencinskim motorjem.

Avtor: Anže Jamnik / Foto: Teja Barborič
Četrtek, 30. junij 2011

Ta stane natanko toliko kot različica z dizelskim motorjem – 17.700 evrov oziroma z upoštevanim popustom 1.710 evrov manj, vsekakor pa gre za neprimerno bolj zabavno izbiro. Bencinski 1,4-litrski stroj z močjo 73,5 kW (100 KM) je za tako majhen in lahek avtomobil že kar nesramno zmogljiv, športen in nasploh zelo dober motor, ki je malemu, nostalgičnemu 'fičku' pisan na kožo.
Če pri tem avtomobilu izbirate med dizlom in močnejšim bencinarjem, vsekakor priporočamo slednjega.
Seveda zadostuje že šibkejši 1,2-litrski bencinar, a če si želite privoščiti več in tehtate med dizlom in bencinarjem, vam toplo priporočamo slednjega. Zelo dobra prožnost v nižjih in že kar športne zmogljivosti v višjih vrtljajih so odlična kombinacija, h kateri se dobro poda tudi šeststopenjski ročni menjalnik, s sicer ne ravno zgledno natančno ročico, a s praktično idealno izračunanimi prestavnimi razmerji. Prve tri prestave so v prid iskrivosti precej kratke, druge tri pa nekoliko daljše, a vseeno ne toliko, da bi ubile živahen značaj motorja oziroma avtomobila. Svoje doda še program sport (vključite ga s stikalom na armaturni plošči), ki učvrsti volan in poveča odzivnost stopalke za plin – tako, za bolj športni občutek, ki ga zna občasno začiniti tudi prijetno brbotanje iz izpušne cevi.

Pa tudi nasploh lahko fiata 500C označimo kot tisto začimbo, ki naredi življenje igrivejše in zabavnejše. Predvsem na mestnih ulicah, kjer se kljub (pre)velikemu obračalnemu krogu odlično znajde, najbolje s prikupno gospodično za volanom. In seveda med vožnjo z vetrom v laseh, ki je tudi nizke temperature ne motijo preveč, saj je vetra okoli glave (vseeno priporočamo kapo) malo, le začudene in posmehljive poglede slovenske zaplankanosti morate prezreti. Sicer pa lahko platneno streho (zvočna izolacija je nekoliko slabša kot pri izvedenki s trdo streho) zgolj s pomočjo elektrike in do hitrosti 60 km/h odprete v dveh fazah; le zgornji del do zadnjega (steklenega) okna ali do konca, skupaj z njim.

Pomična platnena streha (v primerjavi z nepomično kovinsko) denarnico osuši za dodatna dva tisočaka in okrni prtljažno uporabnost tega malega fiata, a ga obenem naredi še bolj nostalgičnega, prikupnega in zabavnega. Priporočamo.

Fiat 500C 1.4 16V lounge
 Vozilo in motor kabriolet, 2 vrat, 4 sedeži; Motor: 4-valjni vrstni, bencinski, vgrajen spredaj prečno, dve odmični gredi v glavi, štirje ventili na valj, sekvenčni vbrizg goriva; Prostornina: 1368 ccm; Vrtina x gib (mm): 72,0 x 84,0; Kompresijsko razmerje: 10,8 : 1; Največja moč: 73,5 kW (100 KM) pri 6000/min; Razmerje mase in moči: 14,2 kg/kW (10,5 kg/KM); Največji navor: 131 Nm pri 4250/min; Menjalnik: ročni šeststopenjski; Pogon: na prednji kolesi; Zavore: spredaj hlajene kolutne (257 mm), zadaj kolutne (240 mm); Elektronska podpora: ABS, ESP, ASR, MSR, hill holder, HBA; Število zvezdic EuroNCAP: preizkus ni bil opravljen.
  Velikost:  3546 x 1627 x 1488 mm; Medosna razdalja: 2300 mm; Pnevmatike: 195/45 R 16 Masa/nosilnost: 1045/340 Prtljažnik: 185/610 l.
  Največja hitrost:  182 km/h; Pospešek (0-100 km/h): 10,5 s; Poraba goriva (EU): 8,2/5,2/6,3 l/100 km; Povprečje na testu: 8,2 l/100 km.
  Cena:  osnovni model (500C 1.2 8V pop): 13.700 evrov; cena testnega vozila (brez dodatne opreme): 17.700 evrov; z dodatno opremo: 19.461 evrov; Avto Triglav d.o.o., Ljubljana.
streha, motor, oblika zunanjosti in notranjosti obračalni krog, dostopnost prtljažnika brez napak

 

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.