Avto.info
Iskalnik: Model:

Toyota C-HR 2.0 HEV c-lub

Privlačnost zrelih let

  • Toyota C-HR je kljub ne več ravno rosni mladosti sodoben, privlačno ukrojen križanec
  • Zmogljiv hibridni pogon s 135 kW (184 KM) ohranja zmerno porabo goriva
  • V kombinaciji z začetnim, a zelo bogatim paketom opreme stane 36.350 evrov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 18. november 2023

Sredi devetdesetih let je Toyota zaorala ledino z modelom RAV4, majhnim, kompaktnim, le dobre štiri metre dolgim (v trivratni različici celo manj) športnim terencem, ki je tako rekoč takoj postal uspešnica. A iz generacije v generacijo je vse bolj rasel (v aktualni, peti, vse do 4,6 metra), s čimer se je nižje odpiral prostor za nov model. Pred šestimi leti je tako vrzel zapolnil C-HR, ki se v trenutni obliki počasi poslavlja, a z učinkovito hibridno tehniko, in kot je bo slovesu običajno, z boljšim razmerjem med bogato opremo in ceno, podprto z dodatnimi akcijskimi ponudbami in paketi financiranja, še vedno pomeni zanimivo izbiro.

Čeprav ni več rosno mlad, je oblikovno še vedno zelo svežih ter s kupejevsko urezanim zadkom s spojlerjem na vrhu prtljažnih vrat privlačno urezanih linij. Davek na obliko je plačala preglednost, ki je tudi zaradi zajetnega C-stebrička in majhnih steklenih površin nazaj in »čez ramo« slaba, je pa zato C-HR v vseh modelih serijsko opremljen s kamero za pomoč pri vzvratni vožnji. V paketu opreme c-lub je paleta takšnih in drugačnih pripomočkov sicer celovita; poleg osnovnega paketa safety sense (zaviranje v primeru naleta, aktivni tempomat, vožnja po svoje pasu, prepoznava prometnih znakov …) je tu med drugim tudi sistem za nadzor mrtvega kota s samodejnim zaviranjem pri vzvratnem speljevanju. Čeprav gre za osnovni paket opreme (pri močnejšem motorju), nismo v resnici pogrešali prav ničesar – kovinska barva s črno streho, bi-led sprednja žarometa, 18-palčna platišča … so serijski, edino doplačilo so v kombinacijo usnja in alkantare odeti sedeži.

6,5 litra je bila povprečna poraba goriva na testu; ob manjšem deležu avtoceste se zlahka spusti pod šest.


Ti so prijetno čvrsti in tudi na daljših vožnjah zato primerno udobni, dovolj radodarnih (električnih) nastavitev in tudi s prostorskega vidika, če niste ravno odbojkar ali košarkarski center, sprednjima dvema ni kaj očitati. Prostora zadaj je, tudi v primerjavi s tekmeci, precej manj; za dva otroka (najstnika morda ne več) sicer dovolj, a C-HR vseeno, tudi zaradi majhnega prtljažnika, morda ni ravno prva družinska izbira. Ne glede na to je ergonomija za volanom zelo dobra, tudi zaradi visoko in na naravnem dosegu rok nameščenih klasičnih stikal za upravljanje klimatske naprave, infotainment z zaslonom premera 20,3 cm in podporo touch 2, ki pa je po drugi strani precej nerodnih menijev. Kot celota ni ravno zgled uporabniku najprijaznejše izkušnje, zato se bolj smiselno zdi zrcaljenje telefona prek povezave Android Auto ali Apple CarPlay (slednja brezžična).

C-HR je na voljo z dvema hibridnima pogonskima sklopoma, v kombinaciji z 1,8- ali 2,0-litrski bencinskim motorjem. Preizkusili smo močnejšo možnost, ki razvije 135 kW (184 KM) sistemske moči in ob odločnejšem pritisku na stopalko za plin postreže z zelo suverenimi zmogljivostmi, je pa res, da je zaradi same zasnove pogona motor ob (hitrem) pospeševanju ohranja konstantne (visoke) vrtljaje in postreže z več hrupa. Hitrejša vožnja zato utegne biti nekaj bolj glasna, pa tudi piš vetra je pri višjih (avtocestnih) hitrostih nekaj večji, enako velja za višjo porabo goriva. Hibrid namreč svoje glavne prednosti, usklajeno delovanje bencinskega in električnega motorja, pokaže predvsem pri bolj umirjeni vožnji in v mestu, kjer precej časa vozi na elektriko (možnost izbire tovrstnega režima s pritiskom na gumb, idealen električni doseg je sicer le nekaj kilometrov), izkorišča pri zaviranju sproščeno energijo, z njo polni baterijo (6,5 Ah) ter s pomočjo tako pridobljene elektrike učinkovito zmanjšuje porabo goriva. Ta se pri mestni in podeželski vožnji, kjer se C-HR lahko pohvali z dobro uravnoteženimi voznimi lastnostmi in se kljub udobju ponaša tudi z zahtevnejšega voznika prijetno vožnjo, zlahka spusti pod šest litrov, višje testno povprečje vključuje tudi precej vožnje po avtocesti.

26.990 evrov je akcijska cena za hibridnega C-HR z opremo c-enter v primeru izbire Toyota Easy financiranja.


Morda ni ravno izrazito družinski, a pod črto je toyota C-HR vseeno privlačen in kot celota zelo prijeten majhen kompaktni križanec, ki v kombinaciji z močnejših hibridnim pogonom in tod začetnim, v resnici zelo bogatim paketom opreme, stane dobrih 36 tisoč evrov. Manj zahtevnemu vozniku bi verjetno ustrezal tudi šibkejši hibrid. Ta z vstopnim, a z dobršno mero varnosti in udobja založenim paketom opreme, zahteva 29.550 evrov. Akcija ob izbiri financiranja pa ceno spusti pod mejo 27 tisočakov.
 

Toyota C-HR 2.0 HEV c-lub
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): bencinski, vrstni štirivaljnik, 1987 ccm, 112 kW (152 KM) pri 6000/min, 190 Nm pri 4400-5200/min; Motor (električni): 80 kW (109 KM), 202 Nm; Menjalnik: samodejni večstopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.395 x 1.795 x 1.555 mm; Medos. razdalja: 2.640 mm; Pnevmatike: 225/50 R18; Masa/nosilnost: 1.560/445 kg; Prtljažnik: 358–1.102 l.
  Največja hitrost:  180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,2 s; Poraba goriva (WLTP): 5,3 l/100 km; Povprečje na testu: 6,5 l/100 km; Izpust CO2: 119 g/km.
  Cena:  osnovni model (C-HR 1.8 HEV c-enter): 29.550 €, testno vozilo: 37.650 €; Toyota Adria, d. o. o., Ljubljana.
hibridni pogon, zmerna poraba, videz preglednost, prostor na zadnjih sedežih, majhen prtljažnik brez napak

Oddaj komentar

Ukradli so mu avtomobil in ga po štirih dneh vrnili na isto mesto: Tat je pustil sporočilo

Neprijetno presenečenje je pretreslo mirno mesto Auckland na Novi Zelandiji, saj je
Novice

BMW je v Nemčiji končal proizvodnjo bencinskih in dizelskih motorjev

Štiri, šest, osem ali celo dvanajst valjev? Glavna tovarna skupine BMW v Münchnu
Novice

Zaradi novih zimskih pnevmatik je imel težave na hrvaški meji

Na hrvaškem mejnem prehodu Maljevac so pred nekaj dnevi zabeležili nenavaden prime
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.