Avto.info

predstavitev: Adria mobil twin SHX

SHX je nekaj povsem drugega kot maxivan

  • Predelani kombi omogoča avtomobilsko okretnost in udobje polintegrirca
  • Twin SHX dokazuje Adriino predanost predelanim kombijem
Avtor: Miha Jezovšek / Foto: arhiv AF
Torek, 15. januar 2013

Poznavalci počitniških vozil ste zagotovo opazili, da se je pri Adrii Mobil v zadnjih letih na področju avtodomov vse vrtelo okoli večjih modelov. Predstavili so prestižne(jše)ga polintegrirca polaris, celo družino prodajno zelo uspešnih hibridnih polintegrircev matrix ter integrirane sonice. O predelanih kombijih, ki jih Novomeščani izdelujejo v okviru modelne družine twin, pa je bilo bolj malo govora. Z letošnjo modelno sezono se je to spremenilo.

Pet twinov v devetih različicah
Ljubitelji okretnih predelanih kombijev lahko po novem izbirajo med skupno devetimi različicami. Resnici na ljubo je potrebno zapisati, da je na voljo pet različnih notranjih razporeditev, pri štirih pa si lahko omislite tudi bogatejšo različico z oznako titan. Vsi twini so narejeni na fiatu ducatu, ki v dolžino meri 5,41, 5,99 ali 6,36 metra. Osnovno motorizacijo predstavlja dvolitrski turbodizelski štirivaljnik, ki razvije moč 84 kilovatov (114 KM). Proti doplačilu sta na voljo tudi 2,3-litrski (96 kW/130 KM; serijski pri twinih dolžine 6,36 m) in trilitrski (132 kW/180 KM) turbodizelski štirivaljnik.

V preteklih letih so v Novem mestu na predelane kombije, ki jih izdelujejo v okviru modelne družine twin, kar malo pozabili. Z letošnjo modelno sezono se je to spremenilo.

 


Najnovejši twin je družinski model SHX. Narejen je na osnovi najdaljšega Ducatovega furgona z dodatno povišano streho. V dolžino meri slabih 6,4 metra, širok je 2,05 metra, visok pa pol centimetra manj kot 2,9 metra (30 cm več kot ostali twini). Dodatni višinski centimetri povečujejo tudi stojno višino v bivalnem delu. SHX se namreč ponaša s kar 211 centimetri stojne višine. Dodatno povišanje strehe je bilo nujno, saj se v zadku tega avtodoma nahaja nekakšno variabilno pograd ležišče. Spodnje, prečno nameščeno ležišče je veliko 195 x 145/140 cm in je namenjeno dvema odraslima. Nad to posteljo je pod stropom 'skrito' dodatno dvižno ležišče velikosti 190 x 130 cm. Za razliko od spodnjega je zgornje vzdolžno nameščeno. Do njega dostopate s pomočjo lestve. V twinu lahko po potrebi prespi tudi peti otrok, saj lahko polovično dineto spremenite v 175 x 94/55 cm veliko peto ležišče.

Dobro izkoriščen prostor
Pri snovanju twina 640 SHX so Adriini razvojniki veliko pozornosti namenili predvsem izkoristku prostora. Pod spodnjim ležiščem v zadku so ustvarili manjši tovorni prostor, ki ga z dvigovanjem dela postelje lahko spremenite v pravi garažni boks. Okoli postelj boste našli garderobno omaro, viseče omarice ter poličke za drobnarije. V toaletnem prostoru sta dve viseči omarici in ena pod umivalnikom. Kuhinjski blok je opremljen z veliko visečo omarico, tremi podpultnimi predali ter dvema globokima predaloma pod hladilnikom. Še tri prostorne viseče omarice so nad polovično dineto oziroma vozniško kabino.
Sam kuhinjski blok je pričakovano kompakten, štedilnik je dvoplamenski, hladilnik z integriranim zamrzovalnim delom pa 97-litrski.
Tako kot veliko delov tega avtodoma, je tudi toaletni prostor multifunkcijski. Ima harmonikasta vrata; v zaprtem stanju zavzame zelo malo prostora, v odprtem oziroma funkcionalnem stanju pa se razširi skoraj do kuhinjskega bloka.
Osnovna izvedenka adrie mobil twin SHX stane 47.313,13 evrov, kar je primerljivo z osnovnim modelom matrix axess, compact in polintegriranimi izvedenkami sport. Za svoj denar boste dobili okreten in poskočen avtodom, s katerim se boste po avtocestah lahko vozili enako hitro kot z osebnim avtomobilom, v mestnih središčih pa se z njim ne boste ustrašili ozkih ulic.

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.