Avto.info

Audi Q8

Spredaj sveti lasersko, zadaj ponosno razkazuje »rore«

Prenova audija Q8 je bila na prvi pogled nežna, a videz vara, saj je veliki kupe SUV vsebinsko precej bogatejši in zmogljivejši.

Petek, 2. februar 2024

Šesto leto mineva odkar je Audi predstavil svojega velikega športnega terenca kot odgovor na uspeh BMW-ja X6. Seveda se je model Q8 kaj hitro izkazal za izjemno uspešnega in še danes velja za pomembnega člana prodajnega portfelja podjetja iz Ingolstadta. Lani je prišel na vrsto za prenovo, sedaj pa je osvežen pripeljal tudi v slovenske salone.

Navzven niti ni pretirano veliko stvari, ki izdajajo, da gre za prenovljen model. Sprednji konec ima novo masko in odbijač, zadaj je prav tako nekaj malenkostnih oblikovnih sprememb, morda najbolj zanimiva med njimi pa so vidni zaključki izpušnih cevi. Teh se je Audi v času prehoda na električni pogon začel sramovati, sedaj pa so se odločili, da jih bodo raje ponosno razkazovali. Dokler jih še imajo …

Kot običajno, so tudi tokrat s funkcionalnega in estetskega vidika izjemno pomembna svetila. Zadnja z OLED tehnologijo omogočajo najrazličnejše animacije in vzorce svetenja, medtem ko so spredaj prvič na voljo HD matrični žarometi z lasersko tehniko. Izjemno zmogljiv laserski svetlobni snop je sicer v uporabi ob določenih izpolnjenih pogojih, a ko zasveti v vlogi dolgih luči, nese preko 600 metrov daleč. Vse ostale naloge opravljajo LED svetila, ki imajo pri teh žarometih 24 segmentov, medtem ko so manj zmogljivi s sedmimi segmenti in brez laserja vgrajeni serijsko.

Razen nekaj lepotnih popravkov, predvsem barvnih in kontrastnih šivov na usnjenem oblazinjenju, večjih sprememb v notranjosti ni bilo. Posodobljen multimedijski sistem MMI po novem denimo že vsebuje funkcijo opozarjanja na prekoračeno hitrost.

Paleta pogonskih možnosti ostaja skoraj nespremenjena in na strani turbodizlov, ki so pri nas tudi daleč najbolje prodajani, ponuja izvedbi s 170 in 210 kW (231 in 286 KM). Vstopni bencinski motor, tako kot dizel s trilitrskim šestvaljnikom, zmore 250 kW (340 KM) in ponuja možnost pospeška do stotice v 5,6 sekunde. Bolj silovit boj z zakoni fizike omogoča SQ8 s 373 kW (507 KM), medtem ko sta najbolj ekstremni izvedbi RSQ8 s 441 kW (600 KM) ter RSQ8 performance s kar 471 kW (641 KM). Kot doslej, bosta v ponudbi še dve priključnohibridni izvedbi z malenkost večjo sistemsko močjo 290 oziroma 360 kW (394 oz. 490 KM).

Sprva so v prodaji le štiri izvedbe, obe dizelski z začetno ceno 84.730 oziroma 86.730 evrov in osnovna bencinska za 88.990 evrov. Naročiti je že možno tudi izvedbo SQ8, katere cena znaša najmanj 120.050 evrov.

Oddaj komentar

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

Hertzova električna nočna mora se nadaljuje

Kriza, ki jo je v veliki meri povzročila pandemija covida je vplivala veliko podjet
Novice

ADAC: Kaj se dogaja? Novi dizli ne morejo opraviti niti prvega tehničnega pregleda

Nemški vozniki, ki so se odločili za nakup varčnih dizelskih avtomobilov, imajo t
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.