Hertz in Tesla
Hertzova električna nočna mora se nadaljuje
Leta 2021 se je Hertz komaj izvil propadu, del velike rešitve pa je bil tudi nakup velike flote električnih avtomobilov. Investicija se je očitno izkazala za zelo slabo, saj se želi podjetje znebiti kar tretjine vseh e-avtomobilov.
Ponedeljek, 6. maj 2024
Kriza, ki jo je v veliki meri povzročila pandemija covida je vplivala veliko podjetij. Seveda so bila najbolj na udaru podjetja, ki so na ta ali oni način povezana s potovanjem. Hertz se je kot eno največjih podjetij za izposojo leta 2021 znašel v velikih težavah in tik pred bankrotom, a je nato le našel pot iz krize ter v iskanju poslovne prednosti stavil na električne avtomobile. Naznanil je veliko investicijo v kar 100.000 električnih vozil, od katerih so večinski delež predstavljali modeli Tesle.
Danes je že jasno, da se je poteza izkazala za zgrešeno, deloma zato ker odziv uporabnikov ni bil takšen kot so načrtovali, deloma pa zaradi poslovne politike Tesle. Hertz se je namreč soočil z ogromnim padcem vrednosti vozil, v veliki meri zaradi zniževanja cen novih električnih vozil, kar je seveda močno vplivalo tudi na trg rabljenih.
Nekaj mesecev nazaj je Hertz tako že začel z odprodajo kar 20.000 električnih vozil, sedaj pa se nameravajo znebiti že dodatnih 10.000. Sicer velja, da rent-a-car podjetja služijo tudi z odprodajo vozil, ko ta dosežejo določeno kilometrino, a je to v primeru električnih zaradi naštetih razlogov nemogoče. Posledica je kar 548 milijonov evrov večji upad vrednosti flote v primerjavi z lanskim rezultatom in 364-milijonska izguba v prvem kvartalu leta 2024.