Audi e-tron GT
Vozili smo taycanovega dvojčka
To je audi e-tron GT, ki si s Porschejevim električnim športnikom deli tehnično osnovo. Pri nas stane 102 tisočaka oziroma 141 tisoč evrov v različici RS.
Torek, 15. junij 2021
GT, gran turismo, je v svojem bistvu poudarjeno športen, a obenem tudi udobnejši in bolj vsakdanje uporaben od taycana. Prav tako ima pet sedežev (okej, srednji potnik zadaj sedi bolj za silo), medtem ko porsche prisega na štiri.
Pogonska, 800-voltna arhitektura je enaka in jo poleg baterije s kapaciteto 83,7 kWh (neto) in vse pripadajoče elektronike sestavljata dva elektromotorja – po eden na vsaki osi. Sprednji razvije 105 kilovatov, zadnji 320 kilovatov (335 kW v različici RS), tako da skupna moč znaša 350 kilovatov (476 KM) oziroma 440 kilovatov (598 KM).
Položaj za volanom odlikuje športno nizko nameščen sedež in odlična ergonomija, kakovostna in funkcionalna armaturna plošča z mnogimi funkcijami (poleg izdatne digitalizacije so tu tudi fizična stikala in gumbi), pri usnju in alkantari pa gre za imitacijo – industrijske materiale izdelane iz odpadnih surovin, kot so plastenke ali odslužene ribiške mreže.
Podoba te 499 cm dolge štirivratne kupejevske limuzine (v primerjavi z A7 sportback je sicer nekaj krajši, a obenem tudi širši in nižji) je izjemno, skladna in privlačna, po mnenju pnogih celo bolj od taycanovih linij. Vse skupaj odlikuje še ugoden količnik zračnega upora, ki znaša vsega 0,24.
Bodisi serijski bodisi za doplačilo so na voljo številni sladkorčki, kot so zračno vzmetenje (možnost dviga vozila za 2 cm), steklena ali iz ogljikovih vlaken izdelana streha, laserski žarometi, keramične zavore…
Toliko zaenkrat, podrobneje pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF264).