Avto.info

Citroën e-berlingo

Nov obraz in povečana električna avtonomija

Prenova berlinga je posegla na veliko področij, tako lepotno kot tehnično in pogonsko. Pri nas bo še vedno v klasični potniški ponudbi le električna različica.

Četrtek, 14. december 2023

Težko rečemo, katerega so se lotili najprej, a glede na zaporedje predstavitev lahko trdimo, da je bil najprej napovedani novinec citroën C3, njegove oblikovne poteze pa je za prenovo kopiral in uporabil še berlingo. Najbolj udarna novost je drzno oblikovana maska, ki je skupaj z odbijačem izdelana enega kosa.

Glavna novost v notranjosti prenovljenega berlinga sta dva 25,4-centimetrska barvna zaslona, na voljo pa je tudi brezžična povezava z Apple CarPlay in Android Auto. Novo zasnovo in volan z ravnim dnom, ki končno le vključuje komande za avdio sistem in tempomat, veliko bolj kot nerodna obvolanska ročica predhodnika.

Še ena razveseljujoča novost so mehki sedeži Advanced Comfort s posebno tkanino, a bodo ti so na voljo le pri modelih z višjim paketom opreme.

E-berlingo bo še vedno na voljo v dveh karoserijskih dolžinah – M (dolžina 4,40 metra) in XL (dolžina 4,75 metra). Slednji bo imel dodatno vrsto sedežev, tako da bo postal 7-sedežnik. V prtljažniku bo preprejel do 4.000 litrov prtljažnega prostora pri vseh podrtih sedežih, razen voznikovega.

Kaj pa pogonska tehnika? Tudi tu so pri Citroënu zavihali rokave in vanj vgradili nekoliko večjo baterijo s 54 kWh (50 kWh neto). To mu po tovarniških podatkih omogoča še 320 kilometrov vožnje. To bo toliko lažje doseči, če bo avtomobil opremljen s toplotno črpalko, ki pri vseh različicah ni serijska. Ko se baterija začne prazniti, e-berlingo s 100 kW največje hitrosti omogoča polni od 0 do 80 odstotkov v 30 minutah, medtem ko je za popolno polnjenje 50 kWh baterije iz običajne domače polnilnice z močjo 7,4 kW potrebno sedem ur in pol. Nove so še ročice za upravljanje z regenerativnim sistemom.

V Evropi in posledično Sloveniji je berlingo na voljo le v popolnoma električni izvedbi (e-berlingo). Podjetniki pridejo na svoj račun s kombiniranimi modeli, ki ponujajo malenkost omejeno prostorsko omejeno kabino in ločen nakladalni prostor (N1).

Kdaj bo prenovljeni prostorski čudež na naših cestah za zdaj še ni jasno.

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.