Ferrari roma
Ferrarijeva Dolce vita
Ferrari je presenetil z ”malim”, zelo elegantnim in rahlo nostalgičnim kupejem, s katerim meče rokavico aston martinu vantage in mercedesu-AMG GT.
Četrtek, 14. november 2019
Za novi kupe so si v Maranellu izposodili tehnično zasnovo kabrioleta s trdo streho portofino. Z njim si deli enako medosno razdaljo, od njega pa je prevzel tudi 3,9-litrski turbobencisnki V8, ki v novi različici zmore 456 kilovatov (620 KM) in 760 Nm navora. Posodobljen motor so povezali z novim osemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, ki so ga prvič predstavili v modelu SF90 stradale.
Avtomobil, ki tehta 1.472 kilogramov (73 manj kot portofino), pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v 3,4 sekunde, od 0 do 200 kilometrov potrebuje 9,3 sekunde, končna hitrost pa znaša 320 kilometrov na uro.
Odlikujejo ga zelo gladke in napete linije. V njem vidimo duh slavnih modelov iz preteklosti, kot sta 250 GTO lusso in 456, Ferrari pa se z njim tako z imenom ”roma”, kot z obliko poklanja elegantnim časom rimske ”La Dolce Vita” iz petdesetih in šestdesetih let prejšnjega stoletja.
S podobno filozofijo je oblikovana tudi notranjost, v kateri ozka sredinska konzola ločuje prostora za voznika in sovoznika. V njej opazimo značilen, z gumbi in stikali bogato obložen volanski obroč, digitalno instrumentno ploščo in dodaten zaslon pred sovoznikom. Podatki o avtomobilu so še vedno skopi, po edini fotografiji notranjosti pa ne moremo z gotovostjo povedati, koliko potnikom je namenjen. Toda glede na to, da so rdeči iz Maranella njegovo zasnovo namesto 2+2 poimenovali 2+, ugibamo, da morda gre za dvosedežnik z možnostjo dveh opcijskih (verjetno bolj zasilnih) sedežev v drugi vrsti.
Malce bo treba počakati tudi za podatek o ceni ter o tem, kdaj bo novi lepotec na prodaj.
Oznake:
- dolce vita
- ferrari
- gran turismo
- roma
- V8