Avto.info

Hyundai kona

Slovenska premiera najbolj uporabne hyundai kone doslej

Druga generacija Hyundaijevega športnega terenca križanca je končno tudi pri nas. Najprej so v ponudbi klasični bencinski pogoni in hibrid, elektrika prihaja še letos.

Petek, 15. september 2023

Nova kona je v primerjavi z aktualnim modelom občutno zrasla, saj je s 4,35 metra dolžine kar za 14,5 centimetra daljša. Zajetnejša zunanja pojava, ki z boka posnema poteze večjega tucsona, je spredaj oblikovana čisto na novo. Futuristična maska s tenko svetlobno letvico preko celotne maske je impozantna in zagotovo poskrbi, da si avtomobil ob prvem snidenju za vedno zapomniš. Ena od pomembnih lastnosti, ki ločuje izvedbami so obrobe blatnikov. Te so pri različici N-line (in kasneje pri električni) v barvi vozila, pri hibridnih in s klasičnimi motorji pa iz temne plastike.

Zajetnejša zunanjost je nekoliko prispevala tudi v medosju, saj je to z 2,66 metra za šest centimetrov daljše kot prej. To seveda pomeni, da je radodarnejša tudi v notranjosti, kar se najbolj obrestuje na zadnji klopi, kjer je prva generacija nekoliko zaostajala za tekmeci. Tudi prtljažni prostor je na ta račun večji in sedaj meri kar 30 odstotkov več, kar je 466 litrov.

Notranjost je z dvema 31,2-centimetrskima (12,3-palčnima) zaslonoma prevzela zasnovo v slogu modela ioniq 5, pri čemer se ne odpoveduje fizičnim gumbom in stikalom, denimo za upravljanje klimatske naprave. Seveda je precej bogatejši tudi nabor pripomočkov, tako za zagotavljanje udobja kot aktivne varnosti.

Pogonska paleta pred prihodom električne kone vsebuje dva bencinska stroja in en bencinski hibrid. Osnova je litrski trivaljnik s turbopolnilnikom, ki zmore 88 kW (120 KM) in je na voljo s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. Enaki kombinaciji ponuja tudi 1,6-litrski motor z močjo 146 kW (198 KM). Slednji poleg pogona na sprednji kolesi ponuja tudi štirikolesnega. Klasična hibridna izvedenka je pogonsko ostala nespremenjena, kar pomeni, da 1,6-litrski atmosferski bencinar skupaj z elektromotorjem ponuja skupno moč 104 kW (141 KM) in je povezan s 6-stopenjskim robotiziranim menjalnikom. Pri tem obljublja ugodno porabo med 4,5 in 4,8 litra na 100 prevoženih kilometrov.

Cene za hyundai kono druge generacije s začnejo pri 26 tisočakih za model s trivaljnikom, prehod na močnejši motor stane 2.300 evrov, medtem ko je za hibrida z osnovno opremo style treba odšteti 32.400 evrov.

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.