Jaguar I-pace
Električna mačka že pri nas
Jaguar I-pace je osvojil naziva za Svetovni avto leta in Evropski avto leta. Bo dovolj zanimiv tudi za elektriki vse bolj naklonjenim slovenskim kupcem.
Sreda, 19. junij 2019
Elegantno oblikovan I-pace je bil zasnovan z namenom izključno električnega pogona, zato so njegovi proporci precej drugačni od običajnih športnih terencev, prednost, ki jo to prinaša pa je izjemno dobro izkoriščen prostor v notranjosti. Čeprav gre za srednje velik avtomobil v notranjosti ponuja prostor na ravni velikih športnih terencev. Njegov prtljažnik tako meri od 656 do 1.453 litrov.
Pri tehničnih vrhuncih velja omeniti novi informacijsko zabavni sklop touch pro duo, ki združuje kombinacijo zaslonov na dotik, kapacitativnih tipal in klasičnih gumbov. Poleg tega so zanj na voljo EV navigacija, storitve Amazon Alexa Skill ter nadgradnje programske opreme na daljavo.
Baterija ima zmogljivost 90 kWh, kar mu zagotavlja do 485 kilometrov dosega ter omogoča 80-odstotno polnjenje v 85 minutah prek polnilnice z zmogljivostjo 50 kW, na polnilnici z zmogljivostjo 100 kW pa to traja le 40 minut. Tisti, ki bodo avtomobil polnili doma prek sistema AC wall box (7 kW), bodo lahko dosegli 80-odstotno napolnjenost v približno 10 urah, torej čez noč.
Za zelo hitro premikanje skrbita po en elektromotor na vsaki osi s skupno močjo 294 kilovatov (400 KM) ter 696 Nm navora, ki se prenašajo na vsa štiri kolesa. To mu omogoča pospešek do stotice v 4,8 sekunde, pohvali pa se tudi z idealno razporeditvijo mase v razmerju 50:50, ki mu zagotavlja zelo dobro lego na cesti.
Za električni I-pace je pri nas treba odšteti vsaj 79.962 evrov (brez upoštevane subvencije), pri nas pa sta bila prodana že dva primerka.