Avto.info

Mercedes-Benz

V Ljubljani se bo Mercedese kupovalo drugače

Tehnološki napredek korenito spreminja naše navade, zato se je treba temu prilagajati na vseh področjih življenja. Mercedes-Benz najnovejšim trendom tudi v Sloveniji sledi tako v prodajnih salonih kot na servisu.

Sreda, 20. september 2023

Če smo še nedolgo nazaj v prodajni salon vstopili praktično brez predznanja, je današnji kupec velikokrat že zelo dobro informiran in želi v salonu le zaključiti pot do novega avtomobila. Pri Mercedesu pravijo, da se je bilo treba novemu tipu kupca prilagoditi in se odpovedati nekaterim starim navadam ter ureditvi prostora. To odraža temeljito prenovljen prodajni salon v Ljubljani na Baragovi ulici, kjer na prvi pogled manjka kar nekaj elementov, ki jih sicer v tovrstnih prostorih srečujemo. Koncept so poimenovali MAR20X, kot pravijo pa predstavlja odziv na nenehno povečevanje tehnološke naprednosti vozil, naslavljanje potreb vse bolj raznolikih kupcev z vedno večjimi pričakovanji in željami, večanje raznolikosti modelnega portfelja ter širitev komunikacijskih kanalov in stičnih točk za nakup ali servis vozil.

V novem konceptu gre predvsem za poenostavljanje prodajnega procesa z uporabo sodobnih pripomočkov, ki so na voljo. S tem kupec dobi hitrejšo in bolj prijetno izkušnjo, tudi na račun udobno ter sproščeno zasnovanega salona, ki se odreka klasičnim mizam, sprejemnim pultom in drugim elementom.

Sprejem stranke je hiter, brez nepotrebnega čakanja, saj vsako stranko ob prihodu sprejme tako imenovani Star Assistant, ki se osebno posveti njenim željam in potrebam, nato pa poskrbi za napotitev k ustrezni svetovalni osebi.

Podobno je zastavljen tudi prenovljen servisni center, kjer je sprejemu vozila namenjen poseben prostor. V tem lastnik skupaj s sprejemnikom pregleda ključne točke avtomobila, nakar vstopi v prijeten, salonsko zasnovan prostor, kjer s servisnim asistentom dokonča dogovor o načrtovanih servisnih posegih.

Po besedah Jožka Tomišiča, direktorja podjetja Emil Frey, je bila investicija v prenovo ljubljanskega salona in servisnega centra Mercedes-Benz vredna okoli poldrugi milijon evrov.

EU bo uvedla do 38-odstotne carine na kitajske avtomobile, Tesla bo deležna posebne obravnave

Kitajskim električnim vozilom, uvoženih v Evropo, od prihodnjega meseca grozijo do
Novice

Volkswagen zdaj za razvoj motorjev z notranjim zgorevanjem namenja 60 milijard evrov

Jasno je, da prehod na električno mobilnost ne bo tako hiter, kot si je predstavlja
Novice

Prenova avtoceste brez zapore? Ja, tudi to je možno - Švicarji imajo genialno rešitev!

Vzdrževanje avtocest ne gre brez delnih zapor ali vsaj zoženja pasov. To pogosto p
Novice

Ko te v hrbet sune več kot tisočglava konjenica

Porscheji nedvomno spadajo med največje športne ikone na štirih kolesih. Skozi č
Novice

Velik upad prodaje električnih avtomobilov v Nemčiji in rast prodaje bencinskih ter dizelskih avtomobilov

Poročilo, ki ga je objavil nemški Zvezni urad za motorna vozila (KBA), kaže
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.