Avto.info

Peugeot 208

Osnovni za 15, električni pa že za 23 tisočakov!

Prenova peugeotu 208 prinaša svežo podobo, novo tehniko in izboljšane zmogljivosti. Z upoštevanima popustom ob izbiri financiranja in eko subvencijo, je le še malenkost dražji od bencinskega.

Sobota, 17. februar 2024

Na slovenske ceste je zapeljal prenovljeni peugeot 208, ki že na prvi pogled sporoča, da je obiskal lepotnega kirurga. Ne le, da so na maski po novem značilna svetila v podobi sledi (levjih) krempljev, ampak je celoten sprednji del postal precej bolj oster in agresiven. Tudi zadek ima nov svetlobni podpis, ki ga zopet zaznamujejo »kremplji«, medtem ko je novost tudi povezava obeh žarometov z ujemajočim se osrednjim delom preko prtljažnih vrat. Pika na i so novi barvni odtenki, med katerimi najbolj izstopa živo rumena, ki jo vidite na fotografijah.

V notranjosti je po novem pri bolje opremljenih modelih pred voznikom večji 25,4-centimetrski zaslon v vlogi instrumentne plošče, medtem ko je enako velik osrednji zaslon multimedije vgrajen v vse različice modela 208. V povezavi s tem je vsak serijsko opremljen s sistemom i-Connect, naprednejši i-Connect Advanced pa je na voljo kot dodatna oprema. Jasno, da je po novem na voljo tudi brezžična povezava z napravami, ki podpirajo Apple CarPlay in Android Auto.

Morda najpomembnejša novost se tiče pogonskih sklopov. Tu gre predvsem za popolnoma električni e-208, ki z baterijo kapacitete 54 kWh po novem obljublja 410-kilometrski doseg po WLTP. Zmogljivejši je tudi elektromotor z močjo 115 kilovatov (156 KM). Sicer pa je še vedno v ponudbi tudi »stari« pogonski sklop s 100 kW (136 KM) in 50 kWh baterijo, kar zadošča za doseg do 362 kilometrov. Kar se tiče polnjenja baterij, je v šibkejšega standardno vgrajen enofazni polnilnik z močjo 7,4 kW, medtem ko je treba za 11-kilovatni trifazni polnilnik doplačati, pri zmogljivejši različici pa je močnejši polnilnik vgrajen serijsko. Hitro polnjenje še vedno poteka z največjo močjo 100 kW, kar naj bi zadoščalo za polnjenje od 20 do 80 odstotkov kapacitete baterije v približno 30 minutah.

Tistim, ki prisegajo na bolj tradicionalno pogonsko tehniko bo odleglo, saj bencinski motorji ostajajo v ponudbi. Poznan trivaljnik s prostornino 1,2 litra zmore 75 ali 100 »konjev«, pri čemer je prvi povezan s 5-stopenjskim, drugi pa s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Novost sta hibridna pogona z 48-voltnim sistemom, ki ponujata kombinacijo enakih bencinskih motorjev s sistemsko močjo močjo 74 in 100 kW (100 in 136 KM) ter elektrificiranega 6-stopenjskega menjalnika e-DCS6 z dvojno sklopko, v katerega je vgrajen električni motor z močjo 22 kW (30 KM). Po trditvah tovarne je posledica do 15 odstotkov manjša poraba goriva in možnost kratkočasne popolnoma električne vožnje, v mestu celo do 50 odstotkov časa.

V naslovu omenjena osnovna cena 15 tisočakov (14.990 evrov) v primeru financiranja (1.000 evrov popusta) velja za osnovno bencinsko izvedbo z opremo active. Ta že vključuje aktivne varnostne pripomočke kot so pripomočke kot so prepoznavanje prometnih znakov, nadzor voznega pasu, nadzor pozornosti voznika in samodejno zaviranje v sili – Active Safety Brake+, pa tudi nekaj drugih ključnih kosov opreme, denimo tempomat, klimatsko napravo, zadnje parkirne senzorje in LED žaromete.

Osnovni električni model z enako opremo po ceniku stane 30.980 evrov, financiranje ceno zniža za 1.500 evrov, eko subvencija pa še za dodatnih 6.500, kar pomeni, da na koncu cena znaša 22.980 evrov.

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.