Porsche taycan
To je najcenejši taycan
Porsche je razširil ponudbo modela taycan z vstopno različico, za katero bo treba pri nas odšteti dobrih 88 tisočakov.
Petek, 22. januar 2021
Po izjemno zmogljivih izvedbah turbo S, turbo, in 4S prihaja še nekoliko bolj dostopna različica taycana s pogonom na zadnji kolesi. Ta bo na voljo z dvema velikostima baterije. S serijsko baterijo performance v vključenim programom launch control razvije 300 kilovatov (408 KM), z opcijsko baterijo performance plus pa 350 kilovatov (476 KM), pri čemer nazivna moč znaša 240 oziroma 280 kilovatov (326 oz. 380 KM).
Najnovejši član družine Porschejeve električne športne limuzine prinaša novosti, ki so bile pri drugih izvedbah uvedene z novim modelskim letom, med drugim funkcijo plug & charge, s katero taycan kodirano komunicira s polnilno postajo in omogoča samodejni začetek polnjenja ob priklopu kabla in plačevanje brez kartice ali aplikacije.
Serijsko vgrajena baterija performance ima kapaciteto 79,2 kilovatne ure in po meritvenem ciklu WLTP zagotavlja 431 kilometrov dosega, medtem ko ima opcijska dvoplastna baterija performance plus kapaciteto 93,4 kilovatne ure in prinaša 484 kilometrov dosega.
Pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro pri obeh izvedbah traja 5,4 sekunde, končna hitrost pa znaša 230 kilometrov na uro.
Največja moč polnjenja znaša do 225 kilovatov (performance) oziroma do 270 kW (performance plus). Tako je mogoče obe bateriji napolniti od 5 na 80 odstotkov v 22 minutah in 30 sekundah. To pomeni, da se dovolj energije za nadaljnjih 100 km napolni že po približno petih minutah.
Osnovna izvedba se od ostalih različic razlikuje po aerodinamično optimiziranih 19-palčnih platiščih taycan aero in črno eloksiranih zavornih čeljustih. Spodnji del sprednjega dela, stranski pragovi in črni usmerjevalnik zraka na zadku so enaki kot pri taycanu 4S. Vozilo ima serijsko vgrajene glavne žaromete s tehniko led.
Za novega vstopnega taycana, ki bo v Slovenijo prispela marca, bo treba odšteti najmanj 88.336 evrov.
Oznake:
- Porsche
- taycan
- vstopna izvedba
- zadnji pogon