Volkswagen T-cross
Briše meje med razredi
V Slovenijo je prispel Volkswagnov novi najmanjši terenski križanec. Na voljo je z dvema bencinskima in enim dizelskim motorjem od 15.990 evrov.
Sreda, 10. april 2019
Volkswagen je tudi v Sloveniji končno dobil terenskega križanca B segmenta, ki nam je že na prvem kratkem druženju z njim pokazal, da ima vse, kar potrebuje za boj ne le v svojem razredu, temveč tudi s kakšnim modelom razreda višje.
Tako kot seat arona in prihajajoča škoda kamiq je zasnovan na platformi MQB-A0, kar mu na malce več kot 4,1 metra dolžine prinaša zelo prostorno notranjost. V drugi vrsti je dovolj prostora za noge odraslih potnikov, zahvaljujoč pravilni obliki karoserije, ki so jo oblikovalci omehčali le z nekaj zaobljenimi robovi, pa je prostor radodarno odmerjen tudi za glave.
Armaturna plošča je urejena podobno kot pri polu z zaslonom multimedijske naprave v ravnini z merilniki, ki jih lahko prav tako zamenja barvni zaslon.
Motorna paleta ob začetku prodaje šteje le turbobencinski trivaljnik TSI s 70 kilovati in petstopenjskim ročnim menjalnikom ter močnejšo različico s 85 kilovati (115 KM), v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali s sedemstopenjskim dvosklopčnim DSG. Od maja bo na voljo tudi 1,6-litrski TDI s 70 kilovati (95 KM), z ročnim ali dvosklopčnim menjalnikom. Konec leta bo bencinsko ponudbo dopolnil 1,5-litrski turbobencinar TSI s 110 kilovati (150 KM).
Serijska oprema se deli na pakete T-cross, life in style, pri čemer velja omeniti, da že prvi vključuje zelo bogato varnostno opremo. Za osnovni model z litrskim trivaljnikom je treba odšteti 15.990 evrov, cene dizelskih različic pa bodo znane ob začetku prodaje. Ob začetku prodaje je na voljo tudi posebna, bogato opremljena serija 1 st edition v kombinaciji z močnejšim bencinskim motorjem, ki stane 22.817 evrov.
Podrobneje o T-crossu pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 237).
Oznake:
- slovenska predstavitev
- T-cross
- TDI
- TSI
- Volkswagen