Avto.info

Volkswagen caddy

Novi caddy je že pri nas, jeseni še california in panamericana

Vsaka nova generacija caddyja naredi velik korak naprej, tudi najnovejša, že peta po vrsti. Na prvi pogled se sicer izboljšave zdijo malenkostne, a skupaj naredijo veliko razliko.

Torek, 26. januar 2021

Peta generacija mestnega dostavnika in družinskega enoprostorca je zasnovana popolnoma na novo. Kar se tiče zunanjosti, je že na prvi pogled jasno, da so mu oblikovalci želeli vdahniti nekaj več samozavesti: strešna linija se rahlo spušča proti zadku, sprednje luči se optično nadaljujejo iz mreže hladilnika in prehajajo naravnost v športno-elegantne stranske linije karoserije, žarometi na zadku pa so bolj navpični in vitki.

Magnet za oči je tudi ogromno panoramsko strešno okno s površino 1,4 kvadratnega metra, ki je največje v segmentu, modernim voznikom po godu pa so električna drsna bočna vrata in vstop ter zagon avtomobila brez ključa. K prostornosti doprinašajo radodarnejše mere, saj je novi caddy za dobrih devet centimetrov daljši in za 62 milimetrov širši kot predhodnik. Izvedba maxi je sicer 2,4 cm krajša kot prej, a se oddolži s stranskimi drnsimi vrati, ki so sedaj dovolj široka za evropaleto.

Ker temelji na prilagodljivi koncernski platformi MQB, so na voljo številne sodobne tehnologije, ki jih že poznamo iz vseh novih modelov. Novi caddy ponuja največ asistenčnih sistemov doslej, skupno kar 19, in je vselej povezan z internetom. Notranjost je v koraku s časom digitalizirana in ponuja do 25,4-centimetrski zaslon infozabavnega sistema, za doplačilo pa so na voljo tudi digitalni merilniki.

Motorna paleta ima ob začetku prodaje tri dvolitrske turbodizle, enega bencinarja in en motor na stisnjen zemeljski plin (CNG). Vsi trije turbodizli so dvolitrski in ponujajo moči med 55 in 90 kW, 110-kilovatna različica pa je izpadla iz ponudbe. Vsi imajo sicer vgrajen sistem z dvojnim doziranjem tekočine AdBlue, zaradi česar so izpusti dušikovih oksidov izjemno majhni. Bencinske vrste zastopa 1,5-litrski turbobencinski motor z 84 kW moči, ponudba pa bo obsegala tudi motor na stisnjen zemeljski plin.

Obeta se tudi priključni hibrid, kjer bo omenjeni bencinski motor nadgrajen z elektromotorjem za skupno moč 110 kW (150 KM). Sprva je caddy pri nas na voljo kot tovorni furgon, potniški kombi za prevoz delavcev in v različnih osebnih različicah, proti koncu leta pa se obeta tudi izvedba za kampiranje z novim imenom california in nadaljevanje zgodbe alltrack, a tudi ta z novim imenom panamericana.

Z izjemo lanskega leta je caddy v Sloveniji vsako leto našel slabih tisoč kupcev, a iz vsem poznanih razlogov so letošnje napovedi malenkost bolj zadržane. Vseeno naj bi se do konca leta po naših cestah vozilo okoli 700 primerkov, katerih potniške različice stanejo od 22.462 evrov dalje, medtem ko je lahko dostavniški cargo vaš za manj kot 20 tisočakov.

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.