Avto.info

Citroën C3 in C3 crossover

Pustolovska, avantgardna in dostopna

To sta kompaktna citroëna za ljudi, uporabna in dostopna. C3 bo postal crossover, C3 aircross skoraj enoprostorec. Na voljo bosta s hibridnim pogonom hibrid in zmogljivim elektromotorjem s 50,8 kWh baterijo

Petek, 9. junij 2023

Vse bolj se približujemo letu 2024, vse glasnejše so govorice o novi družini citroëna C3. Aktualna je znana že od leta 2016, SUV je sicer prišel nekoliko kasneje. In čeprav je aktualni C3 zaradi drznega oblikovanja še vedno svež, potrebuje naslednika. Zaradi tehnike in zaradi navad kupcev, ki si po sedmih ali osmih letih pač želijo nov model, starega pa ne želijo več. Tako jih je navadila avtomobilska industrija.

Novi C3 in obenem še C3 aircross pa bosta nastala na novi prilagojeni platformi CMF-B EV, ki bo namenjena klasično in električno gnanim avtomobilom. Najprej bo na vrsti najmanjši C3, ki se bo iz klasičnega petvratnika prelevil v nekoliko privzdignjen crossover krepke dolžine 4,16 metra. Podaljšanje bo šlo delno na račun odbijačev, delno pa na račun 2,6 metrske medosne razdalje, ki bo poskrbela za prostornejšo potniško kabino. Karoserija bo od tal oddaljena 16 centimetrov, s čimer se bo C3 uvrstil med nižje SUV oziroma med bolj robustne crossoverje.

Najbolj posebna bo oblike prednjega dela, ki prinaša tipično citroënovo avantgardo v novi obliki. Rišejo jo prednje LED-luči s pokončno obliko ob prednji maski in dvema ločenima LED-kriloma, ki segata vse do skrajnega roba prednjega dela. Boki bodo napihnjeni in zaščiteni z odporno plastiko, zgornji del bočnega dela zaznamujejo grbine, zadek pa je skoraj kupejevsko padajoč in napihnjen kot pri današnjem C3 aircrossu.

Več o tehničnih podrobnostih francoskih novincev si lahko preberete v aktualni številki naše tiskane izdaje ( AF 286).

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.