Avto.info

Hyundai ioniq 9

Hyundaiev električni velikan je razkrit!

Tretji model iz Hyundaieve električne linije ioniq je pet metrov dolg športni terenec, ki lahko sprejme do sedem potnikom, v oznaki pa nosi številko 9.

Četrtek, 21. november 2024

Novi popolnoma električni športni terenec meri 5,06 metra v dolžino, 1,98 metra v širino in seže 1,79 metra v višino. Ob tem njegova medosna razdalja znaša kar 3,13 metra. V tehničnem pogledu gre za bratranca kie EV9, s katero si deli nekatere mehanske rešitve in glede ureditve notranjosti.

Sprednji del označujejo osvetljena letvica, ki poteka po celotni širini avtomobila, ter za linijo ioniq zdaj že poznani svetlobni elementi s piksel vzorcem. Streha se nekoliko spušča proti zadku, ki ga krasijo navpične luči, prav tako s piksel vzorcem.

Armaturna plošča je zasnovana v slogu že poznanih modelov ioniq z dvema velikima zaslonoma in klasičnimi gumbi za upravljanje glavnih funkcij. Kabina je lahko opremljena s šestimi ali sedmimi sedeži v treh vrstah, pri čemer sta v prvem primeru sedeža v drugi vrsti vrtljiva za 180 stopinj. Ob tem ne manjka niti prostora za prtljago. Z vsemi sedeži na svojem mestu ga je za 620 litrov, ob zloženi tretji vrsti pa kar 1.323 litrov. Poleg tega je na voljo že sprednji prtljažnik (frunk), ki meri 88 ali 52 litrov glede na to, če za izvedbo pogonom na zadnji ali na vsa štiri kolesi.

Model sloni na platformi E-GMP, ki gosti 800-voltni baterijski sklop z zmogljivostjo 110,3 kWh. Osnovni model poganja elektromotor s 160 kW (218 KM) na zadnji osi, močnejšega pa še dodaten motor na sprednji osi z močjo 70 kW (95 KM). Na vrhu ponudbe bomo našli različico AWD performance z motorjem s 160 kW (218 KM) na vsaki osi.

Polnjenje lahko poteka z največjo močjo 350 kW, kar pomeni, da je mogoče doseči od 10 do 80 % dosega v 24 minutah. Ob tem doseg različice s pogonom na zadnji kolesi znaša 620 kilometrov po meritvenem ciklu WLTP.

Osnovni model do stotice potrebuje 9,4 sekunde, šibkejši z dvema motorjema 6,7 sekunde, močnejši AWD performance pa le 5,2 sekunde.

Prodaja bo stekla najprej na domačem južnokorejskem trgu ter v ZDA in nato tudi v Evropi. Cene še niso znane, a bodo verjetno primerljive s cenami kie EV9, ki se pričnejp pri 84 tisočakih.

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.