Avto.info

Mazda CX-80

Tako velikega še ni bilo

Mazdin nov največji športni terenec za evropski trg je 25 centimetrov daljši od CX-60. Na voljo bo s šestimi ali sedmimi sedeži, kot priključni hibrid ali z blagohibridnim turbodizlom.

Četrtek, 18. april 2024

Mazdin največji športni terenec za evropski ni več CX-60, temveč novinec z oznako CX-80. Tehnično osnovo si deli z manjšim bratom, a prinaša veliko več prostora z nekoliko bolj luksuzno noto.

V dolžino meri le pet milimetrov manj kot pet metrov, s čimer je za 25 centimetrov daljši od CX-60, skupen dolžinski prirastek pa se ujema s povečanjem medosne razdalje, ki meri kar 3,12 metra. Bistveno večja medosna razdalja in preoblikovan zadek omogočata sedežno postavitev v treh vrstah s skupno šestimi ali sedmimi sedeži in različnimi konfiguracijami. Druga vrsta je vzdolžno pomična za 20 milimetrov in ob prilagajanju prostora omogoča tudi lažji dostop do tretje vrste. Sicer pa bo mogoče v drugi vrsti izbrati klasično klop za tri potnike, dva ločena sedeža ali dva sedeža sredinsko konzolo, pri čemer tu za udobje med drugim skrbi tudi enota tripodročne klimatske naprave. Po pričakovanjih sta zložljiva sedeža v zadku bolj zasilne narave in načeloma namenjena otrokom oziroma potnikom do višine 1,7 metra. V petsedežni postavitvi prtljažnik meri spoštovanja vrednih 687 litrov, ob uporabi šestih oziroma sedmih sedežev za prtljago ostane še vedno omembe 258 litrov, medtem ko je ob zloženi drugi in tretji vrsti na voljo kar 1.971 prostora.

Zaradi dodatnih približno 100 kilogramov mase je v primerjavi s CX-60 prirejena nastavitev zadnjega vzmetenja, medtem ko sta pogonska sklopa enaka kot pri manjšem bratu. Tako bo CX-80 na voljo kot priključni hibrid s skupno močjo 241 kilovatov (327 KM) in 53 kilometri električnega dosega ali v blagohibridni dizelski izvedbi z odličnim prisilno polnjenim vrstnim šestvaljnikom s skupno močjo 187 kilovatov (254 KM). Pri obeh se moč prenaša na vsa štiri kolesa prek hišnega osemstopenjskega samodejnega menjalnika. Pri tehničnih lastnostih velja omeniti še vlečno zmogljivost do 2,5 tone in funkcijo vzvratne kamere, ki s posebnim pogledom omogoča bolj natančno približanje prikolici za lažji priklop.

Sicer pa Mazdin nov največji ”evropski” športni terenec, ki smo si ga med prvimi na svetu že v živo ogledali in pretipali, potrjuje premijski duh, na katerega nas je navadil CX-60. To velja zlasti za kakovost materialov in izdelave, ki ju velikan nadgrajuje z dodatno prostornostjo v drugi vrsti, kjer je ob izbiri dveh sedežev s sredinsko konzolo udobje na ravni luksuznih limuzin.

V Slovenijo bo CX-80 prispel predvidoma avgusta ali septembra. Cene še niso znane. Podrobneje o njem pa v aktualni številki naše tiskane izdaje (AF297).

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.