Avto.info
Iskalnik: Model:

Nissan leaf e+ 62 kWh tekna

400 z enim polnjenjem

  • Nissan leaf zmore v različici z večjo, 62-kWh baterijo prevoziti približno 400 kilometrov
  • Z upoštevanim popustom in šestimi tisočaki subvencije Eko sklada stane 37.409 evrov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Petek, 4. september 2020

Enega najuspešnejših in najbolj priljubljenih električnih avtomobilov smo preizkusili v novi, zmogljivejši različici, pri kateri baterija namesto kapacitete 40 znaša 62 kWh. Več kot 50-odstotni prirast pomeni, da v praksi z njo prevozite približno 400 kilometrov oziroma približno toliko, kot znaša tovarniško obljubljeno povprečje – 385 kilometrov. Po mestu, pri manjših obremenitvah in s pogostejšimi speljevanji ter zaviranji (in s tem povezano regeneracijo) celo več kot 500 ali vsaj blizu tega. To je že več kot dovolj za vsakodnevne potrebe, mar ne?

Trajanje polnjenja je, seveda, odvisno od priključka – na domači vtičnici (10 A/2,2 kW) v celoti traja 32 ur oziroma v optimalnem območju med 20 in 80 odstotki slabih 20 ur, na »wallboxu« (7,4 kW) 6,5 ure, na hitri polnilnici na avtocesti (50 kW) uro in pol.

Za 50 kW (68 KM) zmogljivejši motor in 22 kWh zmogljivejša baterija staneta dodatnih pet tisočakov in pol.


Leaf e+ prinaša zmogljivejši motor, razvije kar 160 kW (218 KM) in omogoča pospešek do stotice v manj kot sedmih sekundah. Tudi vmesni pospeški, do avtocestnih hitrosti ali celo čez, in vožnja v klanec so izjemno suvereni. Ob vklopu sistema e-pedal (večino časa) omogoča vožnjo zgolj z desno nogo oziroma stopalko, saj so pojemki že brez pritiska na zavoro zelo izraziti in z učinkovito regeneracijo. Med vožnjo pušča mešane občutke in sprva zahteva precej privajanja; med testom smo raje vozili klasično, s stopalkama za »plin« in zavoro oziroma z izklopljenim sistemom. Regeneracija ni zato prav nič manj učinkovita.

Se torej večja baterija izplača? Odvisno predvsem od individualnih potreb in možnosti polnjenja baterije čez dan in ponoči doma. Pet tisočakov in pol pravzaprav ni malo denarja, in če zadošča, je bolj smiselno izbrati manjšo baterijo. Tisto sekundo boljši pospešek ne bi smel biti odločilnega pomena.
 

Nissan leaf e+ 62 kWh tekna
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: električni, 160 kW (218 KM) pri 4600–5800/min, 340 Nm pri 500–4000/min; Menjalnik: samodejni, 1-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4490 x 1788 x 1540 mm; Medos. razdalja: 2700 mm; Pnevmatike: 215/50 R17; Masa/nosilnost: 1760/455 kg; Prtljažnik: 435 l.
  Največja hitrost:  157 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6,9 s; Poraba energije (WLTP): 18,5 kWh/100 km; Povprečje na testu: 16,3 kWh/100 km; Izpust CO2: 0 g/km.
  Cena:  osnovni model (leaf 40 kW acenta): 36.500 €, testno vozilo: 46.180 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
pogonski sklop, zmogljivosti ergonomija, zgolj po višini nastavljiv volan, infotainment brez napak

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.