Avto.info
Iskalnik: Model:

Volkswagen golf variant 2.0 TDI style

Skoraj vse »štima«

  • Karavanski golf prepriča s prostorno kabino in radodarno odmerjenim prtljažnikom
  • Vozne lastnosti so odlično uravnotežene in med vožnjo vseskozi pušča zelo dober vtis 
  • Vstopni dizel s 85 kilovati (116 KM) prijetno preseneti s porabo vsega pet litrov
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Torek, 24. avgust 2021

Verjetno ni treba posebej poudarjati, da je golf eden izmed najbolj priljubljenih avtomobilov kompaktnega razreda, zato ga nekateri imenujejo kar golfov razred. A njegov primat dandanes ni več tako izrazit kot nekoč, saj je skozi generacije prednost pred tekmeci do danes praktično skopnela. To lahko zapišemo tudi za karavansko izvedbo, kjer je sicer vse, razen redkih izjem, kot mora biti. Če želite izvedeti, zakaj tisti »skoraj« v naslovu, berite naprej.

Bistvo varianta je, seveda, karavanski zadek in zajeten prtljažni prostor v njem. Ta je resnično prostoren in zlahka pogoltne dopustniško prtljago štiričlanske družine, lepo obdelan, z za manjše premete zelo uporabnimi predali ob straneh, dvojnim dnom (če je v višjem položaju, je nakladalna površina skoraj ravna) in iz zadnjega dela s pomočjo vzvodov zložljivimi zadnjimi sedeži. Naslonjalo je deljivo v klasičnem razmerju 60 : 40, tu je še odprtina za smuči.

V primerjavi s petvratno različico golfa je karavanski variant v tej kombinaciji le približno 600 evrov dražji.


Tudi v kabini je golf zelo dobro zasnovan za voznike najrazličnejših rasti – oba sprednja sedeža sta nastavljiva po višini, vzdolžni pomik je po nemškem vzoru zelo radodaren, zato je prostora za noge res veliko. Zaradi izdatno nastavljivega volanskega obroča boste brez težav našli idealen vozniški položaj, zadnje sedeže odlikuje veliko prostora v višino, poleg tega lahko tamkaj sedeča potnika stopala brez težav potisneta pod sprednja sedeža. Trije vštric razredu primerno sedijo bolj na tesno.

Malce manj prepričljiv je občutek kakovosti – na prvi pogled je armaturna plošča lepa, sodobno digitalna in odeta v mehko plastiko tam, kjer je treba, a ravno ta zrnata mehka plastika se zdi dandanes že nekoliko preživeta. V primerjavi s koncernskima tekmecema je celosten vtis le za spoznanje boljši kot v leonu, a manj imeniten kot v octavii. Največji minus si zasluži zasnova z na dotik občutljivimi površinami namesto klasičnih stikal – že vsakdanja dejanja, kot je sprememba temperature, zahtevajo daljši odmik pogleda s ceste in drsanje (ali tapkanje) s prstom po namenskem drsniku, ki je za povrh še neosvetljen. Ponoči dobesedno tavate v temi. Vse prej kot pozitivno oceno si zasluži tudi infotainment – resda je njegov desetpalčni zaslon nameščen prijetno visoko, a žal so dali snovalci prednost videzu (grafika je čista in ostra) pred funkcionalnostjo – bližnjic do posameznih sklopov (oziroma menijev) v obliki fizičnih gumbov ne premore, poleg tega je poln hroščev in pogosto zmrzne. Na volanskem obroču so stikala k sreči (še vedno) klasična, tudi slovenski meniji so lepo prevedeni. Po drugi strani je predalov za drobnarije dovolj in so uporabnih velikosti, preglednost je zaradi velikih steklenih površin dobra v vse smeri (tudi nazaj), parkirana tipala spredaj in zadaj so del serijske opreme.

Nefunkcionalna zasnova armaturne plošče in slabo delujoč infotainment sta njegovi najšibkejši točki.


Glede voznih lastnosti se golf uvršča v zlato sredino – ni pretirano mehak, zato vseskozi zelo suvereno leži na cesti, udarce s ceste vseeno požira zelo učinkovito, tako da ga ocenjujemo kot zelo dober kompromis med udobjem in dinamiko. Pri tej bi si zaželeli le nekoliko bolj neposreden, sicer natančen volan, ne glede na to imate med vožnjo vedno zelo dober občutek in se z zanesljivo lego v vseh pogojih vožnje uvršča med boljše izbire.

To lahko zapišemo tudi za motor, šibkejši dvolitrski TDI, ki razvije 85 kW (116 KM). Ob bogatem navoru prek širokega območja vrtljajev je to popolnoma dovolj in med testom nikoli nismo čutili potrebe po večji moči (želje so drugo). Za povrh nas je presenetil z zelo ugodno porabo goriva; okroglih pet litrov je znašalo testno povprečje, ki je vključevalo tako mestno kot avtocestno vožnjo pri nekoliko višjih hitrostih. Motor je zelo tih in v primerjavi s tekmeci eden od najbolj uglajenih, šeststopenjski ročni menjalnik je prav tako med boljšimi. Če želite dizla, je to to, vseeno pa velja razmisliti o več kot tisočaka cenejšem in zmogljivejšem motorju 1.5 TSI. Skupaj z zelo dobro založeno opremo style se namreč cena takšnega golfa variant po ceniku ustavi pri slabih 27 tisočakih.
 

Volkswagen golf variant 2.0 TDI style
 Vozilo in motor karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1.968 ccm, 85 kW (116 KM) pri 2.750–4.250/min, 300 Nm pri 1.600–2.500/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.633 x 1.789 x 1.498 mm; Medos. razdalja: 2.669 mm; Pnevmatike: 225/40 R18; Masa/nosilnost: 1.447/553 kg; Prtljažnik: 611–1.642 l.
  Največja hitrost:  202 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,5 s; Poraba goriva (WLTP): 4,6 l/100 km; Povprečje na testu: 5,0 l/100 km; Izpust CO2: 120 g/km.
  Cena:  osnovni model (golf variant 1.0 TSI): 21.570 €, testno vozilo: 28.819 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
prostorna notranjost, vozne lastnosti, motor, poraba goriva drsniki namesto klasičnih stikal, infotainment brez napak

Oddaj komentar

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

Hertzova električna nočna mora se nadaljuje

Kriza, ki jo je v veliki meri povzročila pandemija covida je vplivala veliko podjet
Novice

ADAC: Kaj se dogaja? Novi dizli ne morejo opraviti niti prvega tehničnega pregleda

Nemški vozniki, ki so se odločili za nakup varčnih dizelskih avtomobilov, imajo t
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.