Ekskluzivno
Tako bo Jaguar lovil staro slavo
Po modelu XJ220 iz leta 1992 bo to prvi Jaguarjev superšportnik. Za pogon bodo skrbeli bencinski V6 in dva elektromotorja s skupnao močjo 700 kW in 80 kilometrov e-dosega. Cena bo znašala več kot pol milijona evrov, šlo bo za majhno serijo, ki bo zanimiva za zbiratelje.
Ponedeljek, 18. januar 2021
Nizka strešna linija, skoraj vodoraven prednji del s kratkim previsom in močno naprej postavljeno kabino obljubljajo avto s sredinskim motorjem. Bok in zadek sta nezmotljivo Jaguarjeva in sta skorajda posnetek slovitega XJ220, ki je med letoma 1992 in 1994 osrečil le 282 kupcev.
Tehnika bo prinesla sintezo preteklosti in prihodnosti, torej sredinsko nameščeni klasični trilitrski bencinski V6 turbo z močjo 500 kilovatov, poleg njega pa še dva elektromotorja v pestih prednjih koles. Vsak od njiju bo prinesel 150 kilovatov, kar bo pomenilo skupno moč sistema približno 700 kilovatov in več kot 900 konjskih moči.
V dno karoserije bo nameščena zelo tanka litij-ionska baterija kapacitete 20 kilovatnih ur in z zmožnostjo 80-kilometrskega dosega. Bolj kot doseg so prednosti tovrstne zasnove brutalen navor treh motorjev (več kot tisoč Nm), štirikolesni pogon brez kardanske povezave med osema in okoljska prijaznost, saj bo superšportnik ob rednem polnjenju porabil le nekaj litrov bencina na 100 kilometrov.
Podrobneje o Jaguarjevem novem superšportniku ter o strategiji britanske znamke pa v aktualni številki naše tiskane izdaje (AF 257-258).