Avto.info

Ekskluzivno

Pet novih e-avtomobilov in kar tri različne platforme

Družina e-tron bo v naslednjem letu dobila dva modela Q4 in kupe GT. Zmeda platform se ureja, kmalu le dve namenski za električne audije. Audi bo tehnično vse bolj povezan s porschejem, GT je preoblečeni taycan.

Ponedeljek, 30. marec 2020

Konec letošnjega leta se bo v Ingolstadtu iskrilo od novih modelov. Audi pripravlja kar tri nove modele, dva že ima v ponudbi. Zgodba razkriva tudi različne poglede in tehnične rešitve dveh tekmecev – Audija in BMW-ja.

V času, ko se elektrika zdi neizbežna in morda celo edina alternativa klasično zasnovanemu bencinskemu in električnemu motorju, so različni pogledi, še posebej med dvema neposrednima tekmecema, rahlo nenavadni. BMW-jev šef razvoja Klaus Fröhlich je še konec lanskega leta, torej pred manj kot dvema mesecema, opozarjal na pretirano vero industrije v elektromobilnost v Evropi. »Kupci ne želijo električnih avtov,« je prepričan Fröhlich, čeprav je bil prepočasen vstop v elektrodobo eden od glavnih razlogov za odpustitev njegovega nekdanjega šefa, predsednika uprave BMW-ja Haralda Krugerja.

Nedaleč stran od Münchna, v Volkswagnovem Wolfsburgu in tesno povezanem Ingolstadtu, kjer domuje Audi, so zelo drugačnega mnenja. Skupina Volkswagen je pred nekaj meseci popravila napovedi prodaje električnih avtomobilov do leta 2025, in sicer z milijona na poldrugi milijon. To dokazuje trdno vero v novo električno mobilnost in deli nemško industrijo na dva pola. Ker je Audi del Volkswagna, je jasno, da gre v isto smer. Ne glede na črnogledi BMW, ki sicer v prodaji kar močno prekaša tekmeca iz Ingolstadta.

Volkswagen vero dokazuje z razvojem novih tehničnih osnov za električne avtomobile, prvi bo na njej izdelan volkswagen ID.3, sledila bo kopica drugih modelov. Audi, ki je nekakšen pionir elektrifikacije za celotno Skupino Volkswagen, je šel po enostavnejši poti. Prvi v skupini je predstavil popolnoma nova električna avtomobila e-tron in e-tron sportback, osnovo oziroma platformo zanju si je izposodil pri klasično zasnovanih avtomobilih. Imenuje se MLB, namenjena pa je avtomobilom višjega razreda z vzdolžno postavljenim motorjem. 

S tem v osnovi ni nič narobe. Audi si je z znano platformo kupil čas in zmanjšal stroške, a se obenem ni mogel izogniti slabostim, ki jih ta prinaša. Nanaša se predvsem na visoko maso modelov e-tron in e-tron sportback, ki z 2,5 tone sodita v ultra težko kategorijo. Imata, denimo, 300 kilogramov več kot jaguar I-pace, visoka masa pa je pri električnih avtomobilih še bolj obremenjujoča kot pri klasičnih, saj močno zmanjšuje doseg.

A to je šele začetek Audijeve poti v elektrifikacijo, v kratkem bo sledila popolna preobrazba, ki vključuje primerno, v celoti prilagojeno in posledično lažjo platformo.

Revijo, v kateri lahko najdete celoten članek o Audijevi elektrifikaciji, pa najdete tukaj.

 

Oddaj komentar

Hertz v bankrot, še prej pa za 16 milijonov izplačil nagrad

Podjetje za izposojo avtomobilov Hertz, katerega poslovanje je močno načela pandem
Novice

Policisti iščejo voznika, ki je z audijem divjal 323 km/h!

Družabna omrežja so polna nevarnih podvigov za volanom in med njimi se je znašel
Novice

Unikaten ford focus je ferrari monza za 'navadne smrtnike'

Eksotični mclaren elva in ferrari monza SP1 ter SP2 sta znova vzbudila zanimanje za
Novice

Poziv voznikom: V času epidemije bodite še bolj previdni!

Lepo vreme je minuli konec tedna kljub trenutnim razmeram na slovenske ceste pr
Novice

Vesela novica: Kitajske tovarne in prodajni saloni se odpirajo

Medtem ko se zaradi epidemije koronavirusa zapirajo proizvodne linije po vsem svetu,
Novice

Veliki SUV razkrit še pred uradno premiero

Glede na videno je jasno, da sorento raste in vse bolj prehaja v prestižne vode. Ob
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.