Audi SAIC
Izhod v sili ali premetena poteza za uspeh na kitajskem trgu?
Vse kaže, da bo Audi v svoje električne načrte vključil kitajskega velikana, ki bo prispeval lastno platformo. SAIC bo Nemcem primarno pomagal pri razvoju modelov za kitajski trg.
Ponedeljek, 24. julij 2023
Audi se je očitno na področju električnih avtomobilov nekoliko prepočasi odzval in se znašel v slabšem položaju glede na najbližje tekmece. Da bi premostil potreben čas do prihoda novih tehnologij, ki jih obljublja Volkswagnova skupna platforma Trinity ali SSP, mora najti hitro vmesno rešitev.
Kot kaže se je rešitev pokazala v partnerstvu z družbo SAIC, ki je med drugim tudi lastnica v Evropi zelo prodorne znamke MG Motors. S to navezo bo Audi prišel do hitrega tehnološkega pospeška v obliki platforme, nared za takojšnjo uporabo. Novi izdelki bodo namenjeni predvsem hitro rastočemu kitajskemu trgu, kjer Audi z aktualno ponudbo le stežka prepričuje kupce.
Iz portfelja znamk in modelov družbe SAIC je razvidno, da imajo v svojem portfelju platformo, ki pripada tamkajšnji premijski znamki IM Motors (skupno podjetje družb SAIC, Zhangjiang in Alibaba). Ta omogoča vozila s medosjem med 2,8 in 3,2 metra, baterijske sklope s kapaciteto do 100 kWh in dosegom preko 600 kilometrov. Posebnost je tudi možnost brezžičnega polnjenja baterij z močjo do 11 kilovatov, sicer pa deluje z 800-voltnim omrežjem.