Hyundai bayon
To je Hyundaiev najnovejši križanec!
Bayon je Hyundaiev nov vstopni križanec, s katerim bo korejska znamka ciljala na modele, kot sta nissan juke in ford puma.
Torek, 2. marec 2021
Novi športni terenec B razreda je dobil ime po francoskem kraju Bayon, s čimer poudarja, da je bil ustvarjen z mislijo na evropske kupce. Gre za avtomobil, ki nima pravih terenskih ambicij in z izjemo malce večje oddaljenosti karoserije od tal ter obrob odbijačev, blatnikov in pragov ne ponuja terenskih zmogljivosti.
Zasnovan je na enaki platformi kot malček i20, kar pomeni, da ima enako medosno razdaljo, ki znaša 2.580 mm. V dolžino meri 4,18 m, v širino 1,78 m ter seže 1,49 metra v višino in ob tem ponuja 411 litrov prtljažnega prostora.
Oblikovno povzema nekaj potez večje kone, med drugim ločene dnevne luči v tehniki led tik pod pokrovom motorja. Opazen element predstavljajo glavni žarometi v obliki puščice, pri čemer se ta motiv ponovi tudi pri zadnjih lučeh.
Armaturna plošča je praktično enaka kot pri i20 in pri vseh modelih prinaša 26-centimetrski (10,25-palčni) zaslon namesto klasičnih merilnikov, medtem ko bo za multimedijsko napravo na voljo zaslon na dotik velikosti 20,3 ali 26 centimetrov pri izvedbi, ki vključuje navigacijo (8 ali 10 palcev).
Za pogon bosta skrbela vstopni 1,2 litrski atmosferski bencinar z 62 kilovati (84 KM) moči in litrski turbobencinski trivaljnik v različicah s 73,5 ali 88 kilovati (100 ali 120 KM). Oba litrska stroja sta opremljena z blago hibridno tehnologijo z 48-voltnim omrežjem in inteligentnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom z možnostjo izbire sedemstopenjskega dvosklopčnega. Vstopni motor je povezan s pestopenjskim ročnim menjalnikom.
K nam bo Hyundaiev nov najmanjši križanec prispel že maja.
Oznake:
- bayon
- blagi hibrid
- Hyundai
- križanec
- SUV
- trivaljnik