Avto.info

Mazda CX-60

V živo smo spoznali nov japonski ponos

CX-60 je športni terenec, ki očitno kaže premijski značaj  in predstavlja novo dobo za japonsko znamko. Sprva bo na voljo zmogljiv priključni hibrid, sledila bosta dizelski in bencinski šestvaljnik.

Avtor: Borut Fakin / Foto: BF, Mazda
Torek, 8. marec 2022

Športni terenec CX-60, ki smo si ga med prvimi na svetu ogledali in otipali v Nemčiji, ni le novi model japonske znamke, temveč zanjo predstavlja začetek nove dobe. Z njim želijo pri Mazdi doseči ultimativni jinba-ittai, ki predstavlja združitev jezdeca in konja oziroma voznika in avtomobila. Nova doba prinaša še bolj premijski pristop s poudarkom na japonski tradiciji in kakovosti izdelave, ki izhaja iz mojstrskega rokodelstva.

Premijski duh se kaže že z uporabo platforme s pogonom na zadnji kolesi, ki je sicer namenjena predvsem vozilom višjega cenovnega razreda.

Sprva bo CX-60 na voljo v priključnohibridni izvedbi, in sicer s kombinacijo 2,5-litrskega bencinskega motorja s 141 kilovati (191 KM) ter elektromotorja s 100 kilovati (136 KM) in skupno močjo 241 kilovatov (327 KM). Baterija s kapaciteto 17,8 kilovatne ure mu ob tem omogoča do 60 kilometrov dosega na elektriko (ta vrednost ni še homologirana). Malce kasneje se bo hibridu pridružil 3,3-litrski vrstni šestvaljni turbodizel e-skyactiv z blago hibridno tehnologijo z 48-voltnim omrežjem, prihodnje leto pa bo ponudbo okrepil trilitrski bencinski vrstni šestvaljnik, ki bo prav tako blagi hibrid. Vsi trije modeli bodo opremljeni z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom i-activ, šibkejše bencinske in dizelske izvedbe bodo na voljo tudi s pogon le na zadnji kolesi. 

Motorna paleta bo tako namenjena zahtevnejšim kupcem, kar velja tudi za kakovost materialov in končno obdelavo v kabini. Ob zaslonu namesto klasičnih merilnikov so tu še 31,2-centimetrski (12,3-plačni) osrednji zaslon ter projekcijski zaslon, ki je trikrat večji kot denimo pri modelu CX-30. V drugi vrsti se lahko udobno namestijo trije odrasli potniki, v zadku pa je, ne glede na izbrano izvedbo, na voljo najmanj 570 litrov prostora za prtljago.

V prodajne salone bo Mazdin novodobni športni terenec prispel predvidoma proti koncu letošnjega poletja. Za priključni hibrid, ki bo na voljo ob začetku prodaje, bo pri nas treba odšteti od 50.390 do 63.440 evrov.

Podrobneje o tem, kakšne sladkorčke še pri naša novinec (teh je kar veliko), pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 272).

Oddaj komentar

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

Hertzova električna nočna mora se nadaljuje

Kriza, ki jo je v veliki meri povzročila pandemija covida je vplivala veliko podjet
Novice

ADAC: Kaj se dogaja? Novi dizli ne morejo opraviti niti prvega tehničnega pregleda

Nemški vozniki, ki so se odločili za nakup varčnih dizelskih avtomobilov, imajo t
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.