Mazda CX-60
V živo smo spoznali nov japonski ponos
CX-60 je športni terenec, ki očitno kaže premijski značaj in predstavlja novo dobo za japonsko znamko. Sprva bo na voljo zmogljiv priključni hibrid, sledila bosta dizelski in bencinski šestvaljnik.
Torek, 8. marec 2022
Športni terenec CX-60, ki smo si ga med prvimi na svetu ogledali in otipali v Nemčiji, ni le novi model japonske znamke, temveč zanjo predstavlja začetek nove dobe. Z njim želijo pri Mazdi doseči ultimativni jinba-ittai, ki predstavlja združitev jezdeca in konja oziroma voznika in avtomobila. Nova doba prinaša še bolj premijski pristop s poudarkom na japonski tradiciji in kakovosti izdelave, ki izhaja iz mojstrskega rokodelstva.
Premijski duh se kaže že z uporabo platforme s pogonom na zadnji kolesi, ki je sicer namenjena predvsem vozilom višjega cenovnega razreda.
Sprva bo CX-60 na voljo v priključnohibridni izvedbi, in sicer s kombinacijo 2,5-litrskega bencinskega motorja s 141 kilovati (191 KM) ter elektromotorja s 100 kilovati (136 KM) in skupno močjo 241 kilovatov (327 KM). Baterija s kapaciteto 17,8 kilovatne ure mu ob tem omogoča do 60 kilometrov dosega na elektriko (ta vrednost ni še homologirana). Malce kasneje se bo hibridu pridružil 3,3-litrski vrstni šestvaljni turbodizel e-skyactiv z blago hibridno tehnologijo z 48-voltnim omrežjem, prihodnje leto pa bo ponudbo okrepil trilitrski bencinski vrstni šestvaljnik, ki bo prav tako blagi hibrid. Vsi trije modeli bodo opremljeni z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom i-activ, šibkejše bencinske in dizelske izvedbe bodo na voljo tudi s pogon le na zadnji kolesi.
Motorna paleta bo tako namenjena zahtevnejšim kupcem, kar velja tudi za kakovost materialov in končno obdelavo v kabini. Ob zaslonu namesto klasičnih merilnikov so tu še 31,2-centimetrski (12,3-plačni) osrednji zaslon ter projekcijski zaslon, ki je trikrat večji kot denimo pri modelu CX-30. V drugi vrsti se lahko udobno namestijo trije odrasli potniki, v zadku pa je, ne glede na izbrano izvedbo, na voljo najmanj 570 litrov prostora za prtljago.
V prodajne salone bo Mazdin novodobni športni terenec prispel predvidoma proti koncu letošnjega poletja. Za priključni hibrid, ki bo na voljo ob začetku prodaje, bo pri nas treba odšteti od 50.390 do 63.440 evrov.
Podrobneje o tem, kakšne sladkorčke še pri naša novinec (teh je kar veliko), pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 272).