Avto.info

Renault clio in captur e-tech

Renault razkril hibridno dvojico

Renault je razkril hibridni izvedbi capturja in clia. Prvič bosta nastopila na bruseljskem avtomobilskem salonu, ki poteka od 10. do 19. januarja.

Petek, 10. januar 2020

Čeprav oba nosita oznako e-tech ima clio klasični hibridni skop, medtem ko je captur priključni hibrid.

Captur z vtičnico lahko tako na elektriko prevozi do 50 kilometrov v mešanem ciklu WLTP in 65 kilometrov v mestu (WLTP City), pri čemer je hitrost v električnem načinu omejena na 135 kilometrov na uro. To mu omogoča baterija s kapaciteto 9,8 kWh (400 V), ki deluje v kombinaciji z dvema elektromotorjema, 1,6-litrskim bencinskim motorjem nove generacije in hibridnim menjalnikom brez sklopke. Eden od elektromotorjev je jermenski zagonski alternator, drugi pa zmogljivejši elektromotor, katerega moči Francozi niso razkrili, so pa povedali, da menjalnik omogoča 100-odstotno električni zagon, ki poteka s primarnim elektromotorjem.

Poraba goriva ob maksimalni uporabi električnega načina znaša 1,5 litra na 100 kilometrov, izpusti ogljikovega dioksida pa 34 gramov na kilometer. Sistem omogoča popolnoma električni način vožnje, športni način, pri katerem sodelujeta tako elektromotorja kot motor na notranje zgorevanje, ter način za varčevanje z električno energijo za kasnejšo uporabo, denimo v mestnem središču.

Hibridni clio, ki ga ni mogoče polniti, je opremljen z manjšo baterijo s kapaciteto 1,2 kWh (230 KM). Ta naj bi s pomočjo regeneracije ob zaviranju in pojemkih omogočal kar 80 odstotkov vožnje v mestu v 100-odstotno električnem načinu. Zato je poraba za 40 odstotkov manjša kot pri klasični izvedbi z motorjem na notranje zgorevanje, izpust ogljikovega dioksida pa pod 100 gramov na kilometer. V električnem načinu je hitrost omejena na 70-75 kilometrov na uro.

Razlika med dvema modeloma se kaže tudi pri skupni moči sistema. Hibridni clio ponuja 103 kilovate (140 KM), priključno hibridni captur pa 118 kilovatov (160 KM), najverjetneje zaradi zmogljivejšega elektromotorja.

Oba modela se od bolj običajnih različic razlikujeta po manjših estetskih elementih in prinašata tudi bogatejšo serijsko opremo.

Hibridni dvojici se bo kmalu pridružil priključno hibridni megane e-tech, kar pa je le začetek. Pri Renaultu želijo namreč do leta 2022 predstaviti osem popolnoma električnih ter 12 elektrificiranih modelov.

Oddaj komentar

Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije

Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do�
Novice

Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili

Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč
Novice

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.