Renault clio in captur e-tech
Renault razkril hibridno dvojico
Renault je razkril hibridni izvedbi capturja in clia. Prvič bosta nastopila na bruseljskem avtomobilskem salonu, ki poteka od 10. do 19. januarja.
Petek, 10. januar 2020
Čeprav oba nosita oznako e-tech ima clio klasični hibridni skop, medtem ko je captur priključni hibrid.
Captur z vtičnico lahko tako na elektriko prevozi do 50 kilometrov v mešanem ciklu WLTP in 65 kilometrov v mestu (WLTP City), pri čemer je hitrost v električnem načinu omejena na 135 kilometrov na uro. To mu omogoča baterija s kapaciteto 9,8 kWh (400 V), ki deluje v kombinaciji z dvema elektromotorjema, 1,6-litrskim bencinskim motorjem nove generacije in hibridnim menjalnikom brez sklopke. Eden od elektromotorjev je jermenski zagonski alternator, drugi pa zmogljivejši elektromotor, katerega moči Francozi niso razkrili, so pa povedali, da menjalnik omogoča 100-odstotno električni zagon, ki poteka s primarnim elektromotorjem.
Poraba goriva ob maksimalni uporabi električnega načina znaša 1,5 litra na 100 kilometrov, izpusti ogljikovega dioksida pa 34 gramov na kilometer. Sistem omogoča popolnoma električni način vožnje, športni način, pri katerem sodelujeta tako elektromotorja kot motor na notranje zgorevanje, ter način za varčevanje z električno energijo za kasnejšo uporabo, denimo v mestnem središču.
Hibridni clio, ki ga ni mogoče polniti, je opremljen z manjšo baterijo s kapaciteto 1,2 kWh (230 KM). Ta naj bi s pomočjo regeneracije ob zaviranju in pojemkih omogočal kar 80 odstotkov vožnje v mestu v 100-odstotno električnem načinu. Zato je poraba za 40 odstotkov manjša kot pri klasični izvedbi z motorjem na notranje zgorevanje, izpust ogljikovega dioksida pa pod 100 gramov na kilometer. V električnem načinu je hitrost omejena na 70-75 kilometrov na uro.
Razlika med dvema modeloma se kaže tudi pri skupni moči sistema. Hibridni clio ponuja 103 kilovate (140 KM), priključno hibridni captur pa 118 kilovatov (160 KM), najverjetneje zaradi zmogljivejšega elektromotorja.
Oba modela se od bolj običajnih različic razlikujeta po manjših estetskih elementih in prinašata tudi bogatejšo serijsko opremo.
Hibridni dvojici se bo kmalu pridružil priključno hibridni megane e-tech, kar pa je le začetek. Pri Renaultu želijo namreč do leta 2022 predstaviti osem popolnoma električnih ter 12 elektrificiranih modelov.