Avto.info

Avtomobilski salon Ženeva 2018

Tako je v živo videti peugeot 508 nove generacije

Francozi na ženevskem salonu premierno razkazujejo novo poslovno limuzino, ki je krajša, nižja in bolj športna od prehodnika.

Četrtek, 8. marec 2018

Atraktivnost je ena izmed glavnih vrlin novega 508, ki se spogleduje s privlačnimi kupejevskimi linijami. Od predhodnika je nekoliko krajši, saj v dolžino meri 4,75 metra (približno osem centimetrov manj). Malenkost krajša je tudi medosna razdalja, visok je 1,4 metra (6 centimetrov manj od predhodnika), a kljub krčenju ponuja prostorno potniško kabino (nekoliko manj prostora bodo imeli potniki na zadnjih sedežih). Prtljažni prostor so povečali za 15 litrov in sedaj šteje 487 litrov ali 1.537 litrov brez zadnjih sedežev. Značilno sprednjo masko obdajajo vitki LED žarometi, povsem novo zasnovo pa imajo zadnje luči, ki spominjajo na študijo instinct, s katero je francoski proizvajalec lansko leto napovedal nove oblikovalske smernice. Ima izrazito bočno linijo in zadek, podoben kupejevskemu. 

Kabina je prenovljena, a zelo podobna notranjosti modelov 3008 in 5008. Zaznamuje jo digitalni i-Cockpit z 12,3-palčnim zaslonom pred voznikovimi očmi in 10-palčnim zaslonom na sredinski konzoli. Veliko bo ponujal na področju varnosti; med drugim sistem za boljšo vidljivost ponoči, prepoznavanje prometnih znakov, samodejno zaviranje, za opozarjanje na voznikovo neprevidnost in nenamerno menjavo pasu. Ponujal bo tudi prilagodljivo podvozje.

Za razliko od sedanjega modela, ki je zasnovan na platformi PF3, bo novinec izdelan na platformi EMP2, na kateri med drugim slonijo tudi peugeot 3008 in 5008, citroen C5 aircross, DS7 crossback in opel grandland X. Ob limuzini bo na voljo tudi karavanska izvedba.

Motorna paleta bo zajemala dva bencinska turbo štirivaljnika s 132 kW moči (180 'konji') in 165 kW moči (225 'konji'). Za ljubitelje dizla bodo na voljo 1,5 litrski in 2,0-litrski motorji s 96 kW, 118 kW in 132 kW moči (130, 160 in 180 'konjev'). Nekoliko pozneje bo v ponudbo prišel tudi priključni hibrid z 220 kW moči (300 'konjev') in električnim dosegom do 60 kilometrov.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.