Avto.info

Toyota GR yaris

Novi športni yaris z 261 ”konji” in štirikolesnim pogonom

Toyota je na avtomobilskem salonu v Tokiu presenetila z novim športnim yarisom, iz oddelka Gazoo Racing,  ki nedvomno presega pričakovanja.

Petek, 10. januar 2020

Izjemno nabritega yarisa so razvili v oddelku Gazoo Racing za homologacijo Toyotinega novega reli dirkalnika, svoje pa je dodal tudi Tommi Mäkinen Racing.

Zasnova te žepne rakete je nekaj posebnega, saj so inženirji združili sprednji del platforme GA-B za mala vozila, na kateri je zasnovan običajni yaris nove generacije ter zadnji del platforme GA-C na kateri med drugim sloni tudi corolla, kar je omogočilo vgradnjo štirikolesnega pogona ter bolj sofisticirano neodvisno vzmetenje zadaj. Za zanesljivo zaviranje skrbijo zračeni koluti premera 356 mm in štiribatnimi čeljustmi spredaj in koluti premera 297 mm z dvobatnimi čeljustmi zadaj.

Pod sprednjim pokrovom se vrti divji 1,6-litrski turbobencinski trivaljnik, ki razvije 192 kilovatov (261 KM) moči in 360 Nm navora. Japonska izvedba bo še močnejša in bo ponujala 200 kilovatov (272 KM) moči in 370 Nm navora. Motor je povezan izključno s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki prenaša moč na vsa štiri kolesa. Za doplačilo bo v sklopu paketa circuit na voljo tudi mehanska delna zapora diferenciala Torsen spredaj in zadaj, vključena pa bodo tudi lažja kovana 18-palčna platišča s pnevmatikami Michelin Pilot Sport 4s mer 225/40.

Voznik bo lahko izbiral med voznimi načini normal, sport in track, pri čemer se pri prvem navor med sprednjo in zadnjo osjo razdeli v razmerju 60:40, pri drugem 30:70, pri tretjem pa 50:50. Delovanje štirikolesnega pogona se prilagaja glede na razmere in po potrebi prenese do 100 odstotkov navora na sprednjo ali zadnjo os ter s tem izboljša oprijem za hitrejše speljevanje ovinkov.

Avtomobilček, ki bo na voljo le v trivratni izvedbi, tehta 1.280 kilogramov, do stotice se izstreli v 5,5 sekunde in doseže elektronsko omejeno hitrost 230 kilometrov na uro.

Agresivno zunanjost s padajočo strešno linijo, širokimi blatniki in agresivnima odbijačema dopolnjuje notranjost v črnem usnju in alkantari s kontrastnimi rdečimi šivi.

Kdaj bo GR yaris na voljo v Evropi in koliko bo treba zanj odšteti, bo znano v kratkem. Na Japonskem je treba za izvedbo first edition odšteti okoli 32.500 evrov.

Oddaj komentar

Za izdelavo bentleyja bentayge speed kar 16 dni!

Čeprav si bentley bentayga platformo MLB deli s volkswagnom touaregom, se avtomobil
Novice

Milijon evrov v plamenih: zgorel je eden od šestih

Obstajajo superšportniki, a tudi predelovalci, ki takšne avtomobile za zajeten zne
Novice

Deda zapeljal skozi steno, padel nadstropje nižje in odpeljal dalje

Policija v nemškem mestu Oldenburg je na družabnih omrežjih obelodanila, da je na
Novice

Osvežitev za navaro

Prenovljena navara je navzven praktično nespremenjena; nova so le platišča (ta ž
Novice

Na Hrvaškem drastična sprememba cestninjenja

V hrvaških medijih je zadnje dni vroča zgodba nova investicija, težka&n
Novice

Notranjost VW ID.3 je zelo zanimiva

Na spletu se je za kratek čas znašel Volkswagnov uradni video, na katerem je bilo
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.