Avto.info
Iskalnik: Model:

Ford ecosport 1.0 ecoboost avtomatik titanium

V imenu udobja

  • Nekoč črni raček je danes atraktiven alternativec v segmentu malih crossoverjev
  • S klasičnim samodejnim menjalnikom povezana šibkejša od dveh bencinskih različic je presenetljivo posrečena kombinacija

 

Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Petek, 14. avgust 2020

Pred približno dvema letoma je ford ecosport doživel temeljito prenovo, ki ga je iz precej nekonkurenčnega primerka med malimi križanci spremenila v premisleka vredno alternativo. Svež videz, bolje uglašeno podvozje, sodobnejša tehnologija in bolj primerna cenovna politika so ga postavili nazaj na zemljevid, kjer med tekmeci izstopa z nekoliko poudarjenim terenskim stasom.

Ker smo ga v aktualni podobi že dvakrat testirali, se bomo osredotočili na posebnost tokratnega primerka. To je samodejni menjalnik, ki je na voljo le v kombinaciji z bencinskim trivaljnikom z močjo 92 kW (125 KM). Živahno vrteč motor ima ugodno krivuljo navora in je praviloma zelo odziven. Zato je bila skrb glede kombinacije s klasičnim samodejnim menjalnikom utemeljena, a na koncu odveč. Poskočnost je namreč ostala skorajda nedotaknjena, kar lahko deloma pripišemo dejstvu, da je menjalnik sodoben izdelek s šestimi stopnjami prenosa. Vseeno ob kakšnih bolj ambicioznih manevrih, kot so prehitevanja ali kakšna dinamična poteza v mestnem vrvežu, zahteva nekaj prilagajanja voznika. Malce zamika pri odzivu vseeno ima, tudi moč motorja je večinoma v območju sprejemljivega, brez presežkov. Na papirju je takšen ecosport nekoliko počasnejši od izvedbe z ročnim menjalnikom (šest desetink več potrebuje do 100 km/h), a se za to oddolži z večjim udobjem, tako na daljših poteh kot med prebijanjem skozi prometne zamaške. 

Dvosklopčnega menjalnika ne ponuja, saj ni izrazito dinamičen avtomobil, bolj stavi na vozno udobje.


Pri porabi goriva na našem preizkusu ni zahteval posebnega davka, saj je povprečno porabil skorajda enako kot tisti z ročnim menjalnikom, ki je bil na testu v približno enakem letnem času, a je stal na večjih (praviloma bolj potratnih) pnevmatikah. Za samodejni menjalnik je treba plačati približno 1.800 evrov več kot za ročnega, a je po našem mnenju vreden tega denarja. Da je odločitev lažja, vam pri Fordu ponujajo razne popuste, ki skupaj lahko nanesejo celo več kot to.
 

Ford ecosport 1.0 ecoboost avtomatik titanium
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 999 ccm, 92 kW (125 KM) pri 6000/min, 170 Nm pri 1400/min; Menjalnik: samodejni, šeststopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 4.
  Velikost:  4096 x 1765 x 1653 mm; Medos. razdalja: 2519 mm; Pnevmatike: 205/60 R16; Masa/nosilnost: 1391/379 kg; Prtljažnik: 356–1238 l.
  Največja hitrost:  180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,6 s; Poraba goriva (EU): 7,0 l/100 km; Povprečje na testu: 8,6 l/100 km; Izpust CO2: 160 g/km.
  Cena:  osnovni model (1,0 ecoboost connected): 17.210 €, testno vozilo: 22.770 €; Ford Summit Motors, d. o. o., Ljubljana.
motor in menjalnik, videz odpiranje prtljažnika vstran, poraba brez napak

Oddaj komentar

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

Hertzova električna nočna mora se nadaljuje

Kriza, ki jo je v veliki meri povzročila pandemija covida je vplivala veliko podjet
Novice

ADAC: Kaj se dogaja? Novi dizli ne morejo opraviti niti prvega tehničnega pregleda

Nemški vozniki, ki so se odločili za nakup varčnih dizelskih avtomobilov, imajo t
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.