Avto.info
Iskalnik: Model:

Mazda CX-5 CD150 AWD revolution

Kakovostna klasika

  • S turbodizlom in ročnim menjalnikom je uglajena in vozniško usmerjena
  • Z opremo revolution z doplačilom za navigacijo za 36 tisočakov ponuja vse, kar potrebujete
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Petek, 26. april 2019

Mazdo CX-5 druge generacije smo, sicer v izvedbi z malce močnejšim motorjem in bogatejšim paketom opreme, že preizkusili in pohvalili. Všeč so nam bile predvsem ergonomija in vozne lastnosti, cenili smo tudi kakovost materialov in izdelave, ki se spogleduje s premijskimi izdelki. Ugotovili pa smo še, da Japonki malce zmanjka na področju digitalizacije.

Do zelo podobnih zaključkov smo prišli tudi tokrat, ko smo preizkusili model s šibkejšim turbodizlom v kombinaciji z ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Močna točka te mazde ostajajo prijetno dinamične vozne lastnosti, ki jih zagotavljata čvrsto podvozje in natančno krmiljenje. Pripomb nimamo niti na področju zmogljivosti. Z 2,2-litrskim turbodizlom s 110 kilovati (150 KM) je dovolj poskočna in uglajena. Pohvalo si zasluži tudi šeststopenjski menjalnik z razmeroma trdimi in skoraj športno kratkimi hodi prestavne ročice. Zaradi oblike avtomobila in štirikolesnega pogona nismo pričakovali rekordno nizke porabe. Zato smo bili s 7,5 litra na 100 kilometrov, kolikor smo namerili na testu, kar zadovoljni.

CX-5 se odlično pelje in ponuja zelo dobro ergonomijo, manjka ji le kakšen najnovejši tehnološki sladkorček, predvsem na področju grafike in multimedijskih vsebin. 


Malce bolj pa bi se lahko pri Mazdi potrudili na področju digitalizacije. Klasični merilniki, denimo, solidno opravljajo svojo nalogo, a delujejo že malce zastarelo. Podobno velja za multimedijsko napravo, ki sicer ponuja intuitivno upravljanje z vrtljivim gumbom, a bi si zaslužila večji zaslon od tega, ki meri 17,8-centimetra (sedem palcev). Druge znamke jo na tem področju počasi prehitevajo. V mislih imamo zlasti prikaz podatkov na instrumentni plošči, a po drugi strani se vam tu ne bo treba ukvarjati z neodzivnimi površinami na dotik in ne vedno dovršenimi vmesniki, saj je večina funkcij prepuščena kakovostnim vrtljivim gumbom in klasičnim stikalom. Predvsem pa boste dobili avtomobil, ki ga boste radi vozili.
 

Mazda CX-5 CD150 AWD revolution 
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 2191 ccm, 110 kW (150 KM) pri 4500/min, 380 Nm pri 1800/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4550 x 1840 x 1680 mm; Medos. razdalja: 2700 mm; Pnevmatike: 255/55 R19; Masa/nosilnost: 1595/548 kg; Prtljažnik: 506–1.620 l.
  Največja hitrost:  199 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,6 s; Poraba goriva (EU): 6,3/4,9/5,4 l/100 km; Povprečje na testu: 7,5 l/100 km; Izpust CO2: 142 g/km.
  Cena: osnovni model (CX-5 G165 emotion): 23.990 €, testno vozilo: 36.060 €; MMS, d. o. o., Ljubljana
vozne lastnosti, ergonomija zaslon na inst. plošči, zaslon multimedijske naprave brez napak

Oddaj komentar

Volvov samovozeči tovornjak že v 'službi'

Volvov samovozeči tovornjak vera, ki je namenjen uporabi v velikih pristaniščih,
Novice

Skočila skozi okno in preprečila krajo Mercedesa

Bencinske črpalke so pogosta tarča tatov, tako v Evropi kot čez lužo, njihove ž
Novice

Video: Življenje s kavčem, ki drvi s 145 km/h!

Znani britanski televizijski voditelj in t.i. mehanični genij Edd China, ki je pred
Novice

Novi GLS se predstavi

V skladu s pričakovanji je novinec videti kot povečan GLE in tako povzema nov Merc
Novice

Nova številka Avto fokusa že v prodaji!

Glavna tokratna tema so bili torej električni avtomobili, ki smo jih preizkusili v
Novice

Bavarski premik v nižje razrede

Po prenovi večjih modelov se BMW seli v ključni nižji razred. Tja, kjer zdaj domu
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.