Škoda kamiq 1.6 TDI DSG style
Dizelska kemija
- Z dizelskim motorjem in menjalnikom je poskočen in uglajen, a ne tako varčen, kot bi pričakovali
- O varčnosti ne moremo govoriti niti pri ceni, ki se z dodatki približuje 30 tisočakom
Sobota, 10. oktober 2020
Škodinega najmanjšega športnega terenca ali bolje rečeno terenskega križanca smo že preizkusili (AF250) in ugotovili, da je prostornejši od koncernskih sestrskih modelov seata arone in volkswagna T-crossa ter je zato lahko kos tudi družinskim zadolžitvam. Ugotovili smo tudi, da je kakovostno izdelan in ponuja najnovejšo koncernsko tehniko na področju varnost in informacijsko-zabavnih vsebin.
Ena od redkih pripomb, ki smo jih imeli, se je nanašala na dvosklopčni menjalnik DSG. Ta zna pocukati in bi lahko bil bolj odziven. Tokrat smo pod drobnogled vzeli izvedbo z 1,6-litrskim turbodizlom, prav tako v kombinaciji z menjalnikom DSG. In ta nas je pozitivno presenetila. Motor je prožen, ne preglasen, obenem pa s 85 kilovati (115 KM) in 250 Nm navora več kot dovolj zmogljiv. Poleg tega se z menjalnikom ujame bolje kot bencinar. Deluje namreč gladko in uglajeno in se ne obotavlja niti
pri prestavljanju v vzvratno prestavo, kar je pri tovrstnih izdelkih sicer kar pogosto. Glede na to, da se za dizelske pogonske sklope odločamo predvsem iz racionalnih vzgibov, bi lahko bil bolj varčen. S povprečjem 6,8 litra na 100 kilometrov se je namreč že zelo približal bencinskemu, ki je od nas zahteval le tri decilitre več.
Pohvali se lahko z najnovejšo koncernsko tehniko, med njegove glavne adute pa štejemo prostorno notranjost.
Od racionalnosti se lahko dokončno poslovite tudi, če se na splošno bolj slabo upirate skušnjavam in vam pogled uide na spisek dodatne opreme. Testni primerek je s tega spiska med drugim imel 18-palčna lahka platišča, multimedijsko napravo s 23,4-centimetrskim (9,2-palčnim) zaslonom in navigacijo, barvni zaslon namesto klasičnih merilnikov, športno uravnavanje podvozja in parkirna tipala spredaj ter zadaj. To je ceno z dobrih 24 dvignilo na več kot 29 tisoč evrov, pri čemer smo še vedno
pogrešali kakšno »malenkost«, recimo kamero za vzvratno vožnjo in prilagodljivi tempomat. To je dokaz, da Škodi ni več treba loviti kupcev z ugodnejšo ceno, temveč jim za podoben znesek ponuja le še nekaj več prostora.
Škoda kamiq 1.6 TDI DSG style |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelskii, vrstni štirivaljnik, 1598 ccm, 85 kW (115 KM) pri 3250/min, 250 Nm pri 1500/min; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4241 x 1793 x 1553 mm; Medos. razdalja: 2651 mm; Pnevmatike: 215/45 R18; Masa/nosilnost: 1364/461 kg; Prtljažnik: 400–1506 l. |
Največja hitrost: 192 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,4 s; Poraba goriva (WLTP): 5,3 l/100 km; Povprečje na testu: 6,8 l/100 km; Izpust CO2: 140 g/km. |
Cena: osnovni model (kamiq 1.0 TSI active): 16.265 €, testno vozilo: 29.463 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
prostorna notranjost, kakovostna izdelava, kombinacija motorja in menjalnika |
glasno podvozje | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- DSG
- dvosklopčni menjalnik
- kamiq
- Škoda
- TDI
- tes
- turbodizel