Hyundai kona 1.0 T-GDi MHEV impression N line
Športna podoba
- Paket N line koni prinaša privlačne športne estetske dodatke
- Z litrskim trivaljnikom ni najhitrejša, a dovolj za vsakodnevno uporabo
Sobota, 23. julij 2022
Hyundaiev športni oddelek N pridno širi ponudbo modelov z izrazito športnim značajem, vedno širša je tudi ponudba paketov N line, ki bolj običajnim izvedbam prinašajo predvsem športni videz. Takšen je po prenovi na voljo tudi za kono.
Manj športno pa je lahko njeno srce, zlasti če gre za litrski turbobencinski trivaljnik z 88 kilovati (120 KM) moči. Pri testnem avtomobilu je bil opremljen z blago hibridno tehnologijo, ki vključuje dodatno 48-voltno baterijo za shranjevanje energije, pridobljene z regeneracijo, povezan pa je z inteligentnim ročnim šeststopenjskim menjalnikom. Ta zaznava trenutke, ko od motorja ne zahtevamo moči in z izklopom pogona omogoča tako imenovano jadranje ter s tem večjo učinkovitost pri porabi
goriva. Toda ob povprečni porabi 7,9 litra na 100 kilometrov na testu mu ne moremo priznati posebne varčnosti. Prav tako niso ravno impresivne zmogljivosti, ki jih zagotavlja litrski mlinček. Stotica je dosegljiva v 11,9 sekunde, končna hitrost znaša 180 kilometrov na uro. Toda v praksi avtomobil ne deluje podhranjeno. Lepo potegne že pod 2.000 vrtljaji na minuto. Ob tem pospešuje zvezno in gladko, a brez presežkov.
1.600 evrov je treba odšteti za paket, ki ustvari popolno športno fasado.
Od tega pogonskega sklopa torej ne moremo pričakovati posebne dinamičnosti, to kljub videzu velja tudi za vozne lastnosti. Volan je prijetno mehek, a ne pretirano poveden, vzmetenje dovoli razmeroma veliko prečnega in vzdolžnega nagibanja karoserije. Se pa zato ne moremo pritoževati nad udobjem v vožnji. Pravzaprav ni veliko stvari, nad katerimi se lahko zares pritožujemo. Z izjemo ene … Pri testnem avtomobilu se je namreč pojavljala težava s sistemom za ohranjanje vozila na sredini voznega
pasu, ki se je na trenutke zmedel in hitro sukal volan levo in desno, kot bi se spustil v nekakšen mini slalom. Gre za težavo, ki jo je verjetno mogoče odpraviti že z nadgradnjo programske opreme, a dokazuje, da tovrstni sistemi niso nezmotljivi in se nanje še ne moremo stoodstotno zanašati.
Hyundai kona 1.0 T-GDi MHEV impression N line |
Vozilo in motor: križanec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 998 ccm, 88 kW (120 KM) pri 6.000/min, 172 Nm pri 1.500/min, Nm; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4.205 x 1.800 x 1.565 mm; Medos. razdalja: 2.600 mm; Pnevmatike: 235/45 R18; Masa/nosilnost: 1.340/455 kg; Prtljažnik: 374–1.156 l. |
Največja hitrost: 180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,9 s; Poraba goriva (WLTP): 6,1 l/100 km; Povprečje na testu: 7,9 l/100 km; Izpust CO2: 139 g/km. |
Cena: osnovni model (T-GDI 120 trend): 19.970 €, testno vozilo: 29.310 €; Hyundai Auto Trade, d. o. o., Ljubljana. |
videz, oprema | sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu | brez napak |
Oznake:
- Avto fokus
- Hyundai
- kona
- N line
- test