Cupra born
Drzna Španka že v slovenskih salonih
Prvi popolnoma električni avtomobil znamke Cupra je končno tudi uradno zapeljal na naše ceste. Trenutno je born za naročanje na voljo le v eni različici, ki stane 38.820 evrov.
Petek, 28. januar 2022
Ni skrivnost, da je cupra born tehnični dvojček volkswagna ID.3, a po drugi strani ne gre le za enako vozilo z drugo značko, pač pa je tako po videzu kot karakterno prvi električni model Cupre zelo samosvoj. Zunanjost je v celoti precej bolj športno urezana, v slogu drugih modelov znamke so tako zadek s svetlobnim pasom prek celotne širine kot difuzor v zadnjem odbijaču in na videz lebdeča C stebrička.
Bližje nemškemu sorodniku je notranjost, kjer je podobnosti zelo veliko. Digitalni del (dva zaslona) ima sicer lastno grafiko zaslonov, linije armaturne plošče in notranjih oblog vrat pa so urezane popolnoma v Cuprinem duhu. Drugačne, predvsem bolj športno nastrojene so barvne kombinacije in športni sedeži.
Izbira motornih in baterijskih možnosti je veliko večja kot namiguje pogled na cenik, saj je trenutno na voljo le različica s 58-kWh baterijo in 150 kW (204 KM) največje moči. Vstopna različica s 110 kW (150 KM) moči in baterijo kapacitete 45 kWh (doseg 340 km) pride kasneje (še letos), a ne pred najzmogljivejšo s 170 kW (231 KM) in baterijo kapacitete 77 kWh. Pospešek do stotice pri slednji traja okroglih sedem sekund, doseg je 540 km, največja moč polnjenja pa znaša 125 kW. Prve kilometre smo naredili s prej omenjeno srednjo različico, ki bo najverjetneje prepričala tudi največ kupcev. Izkazala se je z vozno dinamiko, ki ji pomaga pogon na zadnji kolesi, v primerjavi z ID.3 pa je nekoliko trši in ponuja več vozniških užitkov.
Pri nas bo predvidoma še letos po cestah vozilo okoli 80 do 90 primerkov španske električne atrakcije, ki je cenovno zelo primerljiva z nemškim bratrancem. Srednja verzija po ceniku stane 38.820 evrov in ponuja že razmeroma bogato opremo, po odšteti eko subvenciji in popustu v primeru izbire financiranja pa pod črto lahko stane manj kot 33 tisočakov. Slovenski uvoznik ocenjuje, da bo največ kupcev poseglo po prav takšnem, a z nekaj dodatne opreme, medtem ko bo verjetno najmanj zanimiva osnovna različica.