Seat MÓ eScooter 125
El skuter na elektriko!
Pri Seatu so se odločili ponuditi zanimivo alternativo vsem tistim, ki jutranje prometne konice premagujejo z maksi skuterji. Izdelali so namreč lastni električni skuter.
Ponedeljek, 2. november 2020
Veliki oziroma maksi skuterji so širom Evrope zelo priljubljena prevozna sredstva, zato ni presenetljivo, da se tudi v ta segment počasi prebija električni pogon. Med prvimi, ki bodo na trg poslali tovrsten izdelek je Seat, ki je predstavil električni skuter z imenom MÓ eScooter 125. Gre za električni ekvivalent 125-kubičnim bencinskim skuterjem.
Ime ni ravno preprosto, motocikel pa, razen manjšega hrupa, ni pretirano drugačen od katerega koli drugega skuterja. V zadnje kolo integriran elektromotor zmore 7 kilovatov moči, s kratkotrajno zmogljivostjo 9 kilovatov (12 KM) in kar 240 Nm največjega navora. To je dovolj za pospešek do 50 km/h v le 3,9 sekunde in največjo hitrost 95 km/h.
Da je skuter primeren tudi za daljše poti, skrbi baterija s kapaciteto 5,6 kWh, ki naj bi z enim polnjenjem zagotovila do 137 kilometrov vožnje. Z dobrimi 40 kilogrami teže sicer ni lahka, a je odstranljiva (na lastnih kolescih) in tako omogoča polnjenje v stanovanju, pisarni ali na javnih polnilnicah. Seveda jo je moč polniti tudi, če ostane v skuterju. Na običajni domači vtičnici polnjenje traja med šest in osem ur. Kljub zajetni bateriji, ki se nahaja na dnu okvirja, je nad njo v predalu pod sedežem še vedno dovolj prostora za dve čeladi.
Pod črto skuter tehta zmernih 155 kilogramov, kar še vedno omogoča nekaj vozne dinamike. Voznik ima na voljo tri načine vožnje, od najbolj varčnega Eco do dinamičnega Sport, med obema pa kompromis City, ki išče najboljše razmerje med zmogljivostmi in varčevanjem energije. Na domačem trgu v Španiji naj bi Seat za dvokolesno električno čudo zahteval vsaj 6.250 evrov, kar je približno dvakratnik primerljivih bencinskih alternativ.